کد خبر: ۱۱۷۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۴ - ۲۸ آذر ۱۳۹۶
فرماندار لامرد در نشست با هنرمندان خبرداد

اختصاص زمین به تعاونی‌های مسکن هنرمندان لامرد

فرماندار لامرد گفت: اگر هنرمندان لامرد تعاونی‌های مسکن داشته باشند، پیگیری اختصاص زمین به آنان را انجام می‌دهم.
به گزارش شیرازه،محمداسدالهی شامگاه دوشنبه در نشست با اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لامرد برگزار شد اظهار داشت: هنر احساس‌های انسان را فعال می‌کند و اگر از او گرفته شود روح انسان گرفته‌شده است.

وی افزود: امروز فردی از جنس شما به‌عنوان فرماندار لامرد است و درزمینهٔ فرهنگ و هنر همکاری لازم را انجام می‌دهم زیرا نقش هنرمندان در جامعه بسیار مهم است.

فرماندار لامرد گفت: فضا را به‌گونه‌ای ایجاد خواهیم کرد که هنر و هنرمند در این شهرستان نمود داشته باشند و مجتمع‌های فرهنگی و هنری به‌عنوان خانه‌های هنر و هنرمند هستند.

اسدالهی ادامه داد: اعتبارات لازم برای تکمیل کامل مجتمع فرهنگی هنری زنده‌یاد دکتر محمدعلی حیاتی را پیگیری می‌کنیم.

وی با اعلام اینکه موضوع بیمه هنرمندان نیز در دستور پیگیری قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: اگر هنرمندان لامرد تعاونی‌های مسکن داشته باشند، پیگیری اختصاص زمین به آنان را انجام می‌دهم.

نماینده عالی دولت در لامرد تصریح کرد: بسیار علاقه‌مند هستم که نشست‌های پی‌درپی با هنرمندان داشته باشم و هم‌دیگر را نقد کنیم زیرا همین‌که به هنرمندان توجه شود خودشان چندین برابر تلاش می‌کنند.

وی در خصوص اکران فیلم مستند بازگشت با موضوع پاسدار شهید محمد دیانت که در روزهای گذشته در لامرد اکران شد بیان داشت: مستند بازگشت بسیار زیبا بود و کارگردان و تهیه‌کننده این فیلم مستند بسیار خوب عمل کردند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان