کد خبر: ۱۱۷۳۵۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۹ آذر ۱۳۹۶
با حضور مسوُولان استانی و محلی

سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان لامرد معرفی شد

با حضور مسوُولان محلی سرپرست جدید شبکه بهداشت، درمان و آموزش لامرد معرفی شد.
به گزارش شیرازه،شامگاه سه‌شنبه و با حضور همتی قائم‌مقام معاون بهداشتی و مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امام‌جمعه لامرد، اسدالهی فرماندار این شهرستان و جمعی دیگر از مسوُولان استانی و محلی مراسم تکریم و معارفه سرپرستان پیشین و جدید شبکه بهداشت، درمان و آموزش لامرد در سالن اجتماعات معلم این شهر برگزار شد.

در این مراسم عبدالرسول همتی در سخنانی با اشاره به اینکه امنیت و سلامت دو مقوله مهم برای هر جامعه‌ای محسوب می‌شود اظهار داشت: امروز کشور ما ازلحاظ امنیت دارای یک امنیت بسیار خوب در سطح دنیا است.

قائم‌مقام معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: حوزه سلامت نیز یکی از حوزه‌های برتر در کشور است و دولت تدبیر و امید همت خودش را دوچندان کرد تا موضوع سلامت مردم به‌جایی بسیار خوب برسد.

همتی گفت: 450 هزار نفر در استان فارس دسترسی به بیمه نداشتند اما با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید زیر پوشش خدمات بیمه‌ای قرار گرفتند.

مشاور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با تقدیر از خدمات سید محمد حسینی سرپرست پیشین شبکه بهداشت، درمان و آموزش لامرد تصریح کرد: تیم مدیریتی بسیار خوبی در این شبکه شکل گرفت که امیدواریم در ادامه مسیر نیز همچنان تلاش خود را دوچندان کند.

فرماندار لامرد نیز خطاب به مسوُولان حاضر در این جلسه بیان داشت: اگر مسوُولی نمی‌تواند تقوا و عدالت را رعایت کند جایز نیست که بماند و فضا را برای انجام خدمت توسط دیگران اشغال کند.

محمد اسدالهی ادامه داد: بزرگان شهر لامرد تا در قید حیات هستند باید نام آنان در لامرد ثبت شود و چه اشکالی دارد نام این افراد در خیابان‌ها باشد.

وی به موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر نیز اشاره کرد و تصریح کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر وظیفه تک‌تک ما مسوُولان است زیرا فرهنگ غرب به ما و فرزندمان نزدیک شده است که این موضوع وظیفه مسوُولان را دوچندان می‌کند.

نماینده عالی دولت در لامرد خاطرنشان کرد: در این عرصه نیز مانند هشت سال دفاع مقدس باید از فرهنگ ناب محمدی دفاع کنیم.

وی با اعلام اینکه حاضر به تکریم حسینی سرپرست پیشین شبکه بهداشت و درمان و آموزش لامرد نبودیم اما به‌واسطه ارتقای درجه وی باید این اتفاق می‌افتاد ابراز داشت: در دولت اول تدبیر و امید خدمات بهداشتی و درمانی بسیار خوب بود که رضایت حداکثری داشته و مشکلات به‌خوبی برطرف شد.

اسدالهی در ادامه سخنان خود افزود: مسوُولان لامرد باید ارتباط تنگاتنگ با مردم داشته باشند و در هفته‌ای دو بار دیدارهای مردمی در روستاهای این شهرستان داریم.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم با تقدیر از خدمات و تلاش‌های سید محمدحسینی سرپرست پیشین شبکه بهداشت، درمان و آموزش لامرد، سید حسن احمدی به‌عنوان سرپرست جدید این شبکه معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس
نظرات بینندگان