کد خبر: ۱۱۷۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۶
فرمانده سپاه فجر فارس:

آیت الله حائری یکی از برترین اسوه‌های ولایتمداری بود

فرمانده سپاه فجر فارس در پی درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی پیام تسلیتی صادر کرد که در آن بر حضور آگاهانه این عالم وارسته در مقاطع سرنوشت‌ساز انقلاب تأکید شده است.
به گزارش شیرازه، فرمانده سپاه فجر فارس در پی درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی پیام تسلیتی صادر کرد که در آن بر حضور آگاهانه این عالم وارسته در مقاطع سرنوشت‌ساز انقلاب تأکید شده است.
در بخشی از پیام تسلیت سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر که در پِی درگذشت آیت‌الله حائری شیرازی صادرشده، آمده است:  این عالم مجاهد در مقاطع سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی بخصوص در جغرافیایی فارس همواره حضوری آگاهانه و با بصیرت داشت و به‌عنوان یکی از برترین اسوه‌های ولایتمداری برای تثبیت نظام اسلامی و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرد.»

متن کامل این پیام تسلیت به شرح ذیل می‌باشد:

بسمه‌تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

حضرت آیت‌الله محی‌الدین حائری شیرازی عمر بابرکت خویش را در راه اعتلای دین اسلام و ترویج مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) صرف نموده و در مبارزات انقلاب اسلامی علیه رژیم شاهنشاهی زحمات فراوانی متحمل شدند.

این عالم مجاهد در مقاطع سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی بخصوص در جغرافیایی فارس همواره حضوری آگاهانه و با بصیرت داشت و به‌عنوان یکی از برترین اسوه‌های ولایتمداری برای تثبیت نظام اسلامی و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکرد.

درگذشت این عالم فرهیخته را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، بیت مکرم و بخصوص به حضرات علما و مردم مؤمن استان فارس تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علوّ درجات و حشر با شهدای انقلاب اسلامی را برای آن عالم بزرگوار مسئلت می‏کنم.

نظرات بینندگان