کد خبر: ۱۱۷۴۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۳ - ۳۰ آذر ۱۳۹۶
مسوول روابط عمومی یک آژانس گردشگری:

برگزاری نمایشگاه‌های گردشگری تخصصی‌تر شود

مسوول روابط عمومی یکی از آژانس‌های گردشگری استان یزد گفت: برای توسعه گردشگری نیازمند برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی‌تری در حوزه‌های مختلف هستیم.

به گزارش شیرازه،علیرضا اسحاقی در حاشیه نمایشگاه گردشگری پارس در شیراز اظهار داشت: چنانچه نمایشگاه‌های گردشگری به‌صورت تخصصی‌تر برگزار شود نتایج آن بیشتر ملموس می‌شود.

وی افزود: با توجه به این‌که چند سالی است این نمایشگاه در استان فارس برگزار نمی‌شود باید به برگزاری دوباره آن نمره نسبتاً مثبت داد زیرا نمایشگاه‌ها باعث می‌شود که شرکت‌های متفاوت باهم آشنا و پتانسیل‌های یکدیگر را بشناسند و در این نمایشگاه نیز تعاملات خوبی برگزار شد و حضور برخی از مسئولان کشوری مایه دلگرمی بود.

اسحاقی با گلایه از مسوولان استان یزد که حمایتی از شرکت‌های گردشگری ندارند و با قدردانی از حضور معاونت گردشگری میراث فرهنگی استان یزد در این نمایشگاه که باعث دلگرمی بود گفت: تمام‌کارهای نمایشگاه بر عهده خودمان بود و حتی حمایت معنوی و در اختیار گذاشتن یک بروشور از ما دریغ شده است.

این فعال گردشگری استان یزد که آژانس وی تنها آژانس شرکت‌کننده استان یزد در این نمایشگاه است ادامه داد: 12 تور اختصاصی در استان یزد برگزار می‌شود و با توجه به ثبت جهانی استان، مسوولان باید با حمایت از فعالان گردشگری بخش خصوصی راه را برای توسعه گردشگری این استان مهیا کنند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان