کد خبر: ۱۱۷۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۳۰ آذر ۱۳۹۶

مصاف بانوان فارس و خوزستان در لیگ برتر فوتبال کشور

تیم منتخب فارس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان مقابل استقلال خوزستان به میدان می‌رود.
به گزارش شیرازه در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم منتخب فارس در دیداری خانگی روز جمعه یک دی‌ماه به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. مهسا قربانی، سمانه رضایی، سمیه براتیه و الهه سامانیان تیم داوری این دیدار هستند.

در هفته نهم تیم منتخب فارس مقابل پالایش گاز ایلام یک بر یک به تساوی رسید. این تیم در 4 هفته گذشته تنها یک امتیاز به سبد امتیازات خود اضافه کرده است.

این تیم در حال حاضر با 3 برد، یک تساوی و 5 شکست موفق به کسب 10 امتیاز شده و اختلاف امتیازش با صدر جدول 14 امتیاز است. تیم منتخب فارس باید از فرصت دیدارهای خانگی برای سر و سامان دادن به وضعیت خود استفاده کند.

تیم استقلال خوزستان و تیم منتخب فارس هر دو با مصدومیت بازیکنان، کمبود بازیکن و نیمکت ذخیره ضعیف روبه‌رو هستند، این دو تیم در نیم فصل دوم باید با جذب بازیکن به وضعیت نیمکت ذخیره خود سر و سامان دهند.

در دیگر دیدارهای این هفته تیم فولاد مبارکه سپاهان مقابل راه‌یاب ملل سنندج، پالایش گاز ایلام مقابل پارس جنوبی بوشهر، همیاری آذربایجان غربی مقابل شهرداری سیرجان، آذرخش تهران مقابل ذوب آهن اصفهان به میدان می‌رود.

در حال حاضر شهرداری بم با 24 امتیاز و تفاضل گل 35، راه‌یاب ملل سنندج نیز با 24 امتیاز و تفاضل گل 19، شهرداری سیرجان با 21 امتیاز و تفاضل گل 36، سپاهان اصفهان با 21 امتیاز و تفاضل گل 17 چهار تیم برتر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال بانوان هستند.


برچسب ها: فوتبال ، شیرازه ، ورزشی
نظرات بینندگان