کد خبر: ۱۱۷۴۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۳۰ آذر ۱۳۹۶

بازی رسانه ای با مسئولان نکنید

مدتی است رسم شده مجموعه هایی راه افتاده اند و بی برنامه و بدون مجوز دست به اقداماتی می زنند که در شانیت فضای اجتماعی شهرستان نیست.

به گزارش شیرازه،  محمد باباسالاری یکی از مخاطبان این پایگاه خبری در واکنش به رفتارهای برخی فعالین فضای مجازی یاداشتی نوشته است که در زیر منتشر کرده ایم؛

مدتی است رسم شده  مجموعه هایی راه افتاده اند و بی برنامه و بدون مجوز دست به اقداماتی می زنند که در شانیت فضای اجتماعی شهرستان نیست.
راهپیمایی راه می افتد و مسئولیت آن را کسی برعهده نمیگیرد و منتهی نتیجه آن می شود توهین به مدیران که البته شاید و در بعضی موارد هم قصوری داشته اند.

اما آنچه که ادب حکم می کند، احترام متقابل است، یعنی اگر ما توقع داریم مدیران شهرستان به فعالیت های اجتماعی احترام گذاشته و در اجرای آن سهیم باشند و بعضا متوقع مشارکت و حضور آنها هستیم ، لازمه اش پیمودن مسیر مناسب است.
در یک شرایط حساسی عده ای راه می افتند و یک مسیر را می پیماند و با وجود مصوبات شورای امنیت ملی و شورای تامین شهرستان اقدامی می کنند که موجب سواستفاده ضد انقلاب هم می شود، اما مسئولین با رافت برخورد میکنند و از کنار آن می گذرند.

در آن برهه به یاد داریم که در فضای مجازی از فرماندار هم خواسته شده بود تا در پیاده روی شرکت کند.
یعنی اینکه هرکسی یک مطلبی می نویسد و از فرماندار یک خواسته ای دارد، خوب این در جای خود نیکوست که در رسانه ها مدیران دولتی و ... با نامه سرگشاده عضو شورای شهر و شهروندان مورد نقد قرار میگیرند.

اما آنچه که ناشایست است، سو استفاده از این نامه ها و در خواست ها و نقد هاست.

امشب دیدیم در فضای مجازی به صورت غیر رسمی از فرماندار دعوت شده است تا در مراسم بزرگداشت شخصیت ناصر دیوان در کنار آرامگاه ایشان حضور یابند، خوب مطمئنا مدیران چنین برنامه ای که در دقیقه نود دعوتنامه غیر رسمی که می شود خواند"دعوتنامه سرگشاده" در فضای مجازی منتشر میکنند، از حداقل امور هم بی اطلاع هستند.

حتما فرماندار یک شهرستان به عنوان عالی ترین مقام اجرایی و مدیریتی شهرستان، برای هرروز کاریش برنامه هایی از پیش تعیین شده  دارد، که ضروری است برای حضورش در یک برنامه، از قبل با او هماهنگ شود.

امیدوارم، در صورت عدم حضور احتمالی فرماندار، عده ای قلم به دست نشوند که با نیامدن فرماندار، به مفاخر شهرستان توهین شده است.

منبع: کازرون خبر

برچسب ها: مسئولان ، رسانه ، کازرون
نظرات بینندگان