کد خبر: ۱۱۷۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۰۱ دی ۱۳۹۶
آرزوی رزمنده‌ای که محقق شد:

خالق اثر "کربلا کربلا ما داریم می‌آییم" عازم کربلا شد

علی‌اکبر شریعت رزمنده هشت سال دفاع مقدس و خالق اثر "کربلا کربلا ما داریم می‌آییم" به‌همراه خانواده خود عازم کربلای معلی و نجف اشرف شد.
به گزارش شیرازه، مردم ایران به‌ویژه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس همواره صدای آشنای علی اکبر شریعت رزمنده دفاع مقدس را شنیده‌اند که چگونه در زمان جنگ با خواندن مدح زیبای "کربلا کربلا ما داریم می‌آییم" به رزمندگان انرژی مضاعف می‌داد.

 علی اکبر شریعت در دوران زندگی خود همواره در ذهن خود و مردم ایران "کربلا کربلا ما داریم می‌آییم" را تکرار کرده اما او هیچ‌گاه به زیارت امام حسین(ع) مشرف نشده و تنها آرزویش نیز رفتن به کربلا بود.

پس از اینکه تنها آرزوی حاج اکبر از صدا و سیما پخش شد، شریعت با بدرقه برخی از مسئولان شهر شیراز از فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب به‌همراه خانواده خود عازم سفر عتبات عالیات شد.

به‌محض دیدن گنبد و بارگاه امام حسین(ع) نجوای یا حسین مظلوم را سرمی‌دهم

حاج اکبر شریعت که شوق زیادی برای زیارت امام حسین(ع) بر دل داشت گفت: اینکه توفیق زیارت امام‌حسین(ع) نصیبم شد به درگاه خداوند شکرگزار، و نیز قدردان خبرگزاری شما و سایر مسئولان که شرایط را فراهم آوردند هستم.

وی گفت: به‌محض دیدن گنبد و بارگاه امام حسین(ع) نجوای یا حسین مظلوم را سرمی‌دهم و برای تمام مردم ایران اسلامی به‌ویژه جوانان دعا می‌کنم.

این رزمنده دفاع مقدس خواستار تداوم برگزاری و اشاعه بیش از پیش برنامه‌های دفاع مقدس برای ترویج فرهنگ شهید و شهادت در جامعه شد و افزود: معتقدم باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و نسل امروز را نیز با آرمان‌های شهدا آشنا کنیم. از مسئولان نیز خواستار خدمت به مردم و قدم برداشتن در راه خدا هستم تا روز به روز شاهد برطرف شدن مشکلات مردم باشیم.

تماس زیادی از سراسر ایران برای اعزام حاج اکبر به کربلا داشتیم

شهناز شریعت دختر اکبر شریعت نیز با ابراز خوشحالی از اینکه پدرش به آرزوی خود رسیده و در سفر کربلای معلی او را همراهی می‌کند اظهار داشت: برخی حتی اعلام کردند "آماده‌ایم با ویلچر حاج اکبر را به پای ضریح امام حسین(ع) رسانده و در خدمت او باشیم" که اینها همه نشان از هم‌دوستی مردم ایران اسلامی است.

وی از همکاری نهادهای مختلف از جمله خبرگزاری تسنیم، صدا و سیما، سپاه و ارتش که خانواده شریعت را در راه اعزام به کربلا همراهی کردند قدردانی کرد.

اکبر شریعت و دختر وی توسط خبرگزاری تسنیم و 12 نفر همراهان وی نیز توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران عازم کربلای معلی شدند.


منبع: تسنیم

نظرات بینندگان