کد خبر: ۱۱۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۰۲ دی ۱۳۹۶

سرمربی تیم برق جدید شیراز: کنتورآب خوابگاه بازیکنان را کندند و بردند

سر مربی تیم فوتبال برق جدید شیرازگفت : 6 ماه است کادر فنی و بازیکنان حقوق نگرفته اند و کنتور آب خوابگاه بازیکنان را به دلیل بدهی قطع کردند و با خود بردند.
به گزارش شیرازه، داوود مهابادی سر مربی تیم فوتبال برق جدید شیرا گفت: مشکلات مالی بقدری زیاد است که کارکردن را بسیار سخت کرده چرا که نمی توانم شرمنده خانواده بازیکنان و مربیان که شغلی دیگری بجر فوتبال ندارند، باشم.
وی افزود : این باشگاه داستان تلخی دارد و ازمحمد علی تابع بردبار که بر روی این تیم سرمایه گذاری کرده و اکنون دستش خالی است کاری بر نمی آید و می گوید توان پرداخت ندارم.
او اضافه کرد : من هم زن و بچه دارم و شغلم هم فوتبال است وقتی نان خوردن نداریم دیگر باید چه کار کنم ؟ کنتور را بردند من چکار می توانم بکنم؟
بازیکن سابق استقلال تهران ادامه داد: هزینه هتل چند شهرستان کشور روی دست باشگاه مانده و حتی پول بلیت برای سفر نداریم و موجودی حساب باشگاه هم هفت هزار تومان است.
وی گفت : مدیر کل ورزش و جوانان فارس هنوز سر تمرین تیم نیامده است اگر چه او هم تلاش می کند مشکلات حل شود.
مهابادی افزود: شرایط برای واگذاری تیم های ورزشی به بخش خصوصی فراهم نیست و دولت ابتدا باید زیرساخت ها و تسهیلاتی را برای این بخش در نظر بگیرد تا بخش خصوصی هم وارد ورزش به ویژه فوتبال پر هزینه شود.
وی گفت : شرایط فنی تیم بسیار خوب است از این رو انتظار تماشاگران که پنج سال است در حسرت لیگ برتر به سر می برند بحق بالا رفته و در صورتی که از 2 بازی نتیجه نگیریم با اعتراض آنها روبرو خواهیم شد و شاید هم علیه من شعار حیا کن ، رها کن را سر دادند پس بهتر است فکر اساسی برای زندگیم بکنم.
وی گفت : استانداری فارس 100 میلیون تومان کمک کرده است که این مبلغ را بین 40 بازیکن تقسیم کرده ام اما این مبالغ قطره چکانی کار ساز نیست و باید فکر اساسی برای این تیم کرد که شرایط صعود به لیگ برتر را دارد.
تیم برق جدید شیراز هم اینک در لیگ دسته اول کشور که در نیم فصل به سر می برد با 30 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و از مدعیان صعود به لیگ برتر است.
در مسابقات فوتبال برتر باشگاه های کشور 18 تیم شرکت دارند و به صورت دوره ای با هم بازی می کنند و در پایان 2 تیم اول و دوم به لیگ برتر صعود خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم به دسته دوم می روند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان