کد خبر: ۱۱۷۵۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۶
در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی مطرح شد؛

خط قرمز نسبت به ممسنی القا درستی نیست

مراسم تودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی در سالن امیر کبیر نورآباد برگزار شد تا محمد عبادی نژاد که از شهریور ماه سال 94 مسئولیت این نهاد را در ممسنی داشت به عنوان فرماندهی نیروی انتظامی کازرون معرفی شود و سرهنگ محمدهاشم قسام جایگزین وی شود.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه ممسنی در این مراسم بیان داشت: این روز برای من سخت است که چنین نیرویی را از دست می دهیم اما از اینکه سرهنگ عبادی نژاد به جایگاه بالاتری می رود و ترفیع می گیرد راضی هستم

امیدواریم عزیزی که مسئولیت نیروی انتظامی را برعهده گرفت هم به دنبال مصلحت و امنیت شهرستان باشد.

رحمت الله فرامرزی سرپرست فرمانداری ممسنی نیز اظهار داشت: تغییر و تحول یک امر طبیعی است و لازمه ی پیشرفت و توسعه جامعه تغییرات است و باید دانست که هر آمدنی را یک رفتنی است  اما از ان باید درس گرفت و به دنبال خدمت به مردم بود و انشالله آنچه که می ماند عملکرد و تاثیرات مثبت باشد.

وی با اشاره به پتانسیل های علمی، تاربخی و مدیریتی شهرستان گفت: ممسنی با وجود این همه پتانسیل متاسفانه القا درستی از آن نمی شود و به عنوان خط قرمز خوانده شده است.

مردم این منطقه در انتخابات تحرک و پویایی دارند که نشان از زنده بودن مردم شهرستان است به نظر بنده امنیت منطقه در استان با ظریب بالایی است که با همت نیروی های مسلح و خود مردم رقم خورده است.

 قانون مندی، پایبندی به مقررات و نظم و تعامل اجتماعی از مهمترین خواسته های فرماندار ممسنی از فرماندهی جدید نیروی انتظامی بود و اظهار داشت: سرهنگ عبادی نژاد را از ما گرفتند، او نیروی خوبی بود ولی برای پیشرفت این نیروی خوب انتظامی موافقت کردیم و پذیرفتیم که به جایگاه بالاتری بروند.


سردار علی گودرزی فرماندهی نیروی انتظامی فارس نیز بیان داشت: اساسا در خصوص ممسنی و رستم هیچ دغدغه امنیتی نداریم و آمار و ارقام نیز این را نشان می دهد و بالاترین نرخ امنیت استان را دارد. نمونه ی بارز این امنیت برگزاری دو انتخابات در شرایط بسیار عالی بوده است.

شهرستان ممسنی به دلیل بومی بودن نیروها از نظر صیانت، بالاترین شاخص را دارد و به دنبال ان هستیم جایگاه این شهرستان را به سرتیپ دومی ارتقاء داده شود.

حس مردم داری و احترام به مردم مهمترین خواسته سردار گودرزی از فرماندهی جدید نیروی انتظامی ممسنی بود.

همچنین فرماندهی نیروی انتظامی فارس،  سرهنگ قسام را مدیر جوان و جویای نام و با تجربه ی مسئولیت در یکی از شهرستان های هرمزگان و یگان امداد شیراز معرفی کرد.


محمد هاشم قسام فرماندهی نیروی انتظامی ممسنی هم گفت: امیدواریم با همکاری مردم و پرسنل زحمت کش نیروی انتطامی و مسیولین شهرستان در حفظ امنیت گام های اساسی برداریم.

وی افزود: پیشگیری از جرم و مبارزه با سرقت، قاچاق و مواد مخدر و تمرکز و پیشگیری از جرم در حاشیه شهرها از مهترین برنامه ها است.

اشرافیت دقیق اطلاعاتی از شهرستان و تعامل و مشارکت با ادارات در چارچوب مقررات و سعی در انجام خواسته های به حق مردم  از دیگر برنامه های قسام بود.



تودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی ممسنیتودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی ممسنیتودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی ممسنیتودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی ممسنیتودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی ممسنیتودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی ممسنیتودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی ممسنیتودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی ممسنیتودیع و معارفه فرماندهی نیروی انتظامی ممسنی

پایان گزارش

 /224224

برچسب ها: نور اباد ، ممسنی ، خط قرمز
نظرات بینندگان