کد خبر: ۱۱۷۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۶
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز مطرح کرد:

دشمنان بدنبال شعله ور کردن" فتنه اقتصادی " است/ تصمیمات مقطعی باعث شده اقتصاد مقاومتی ظهور وبروز پیدا نکند

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: عده ای در سال 88 زحمات چندین ساله انقلاب اسلامی را برای منافع شخصی و پست ومقام خدشه دار کردند.
به گزارش شیرازه، سرهنگ موسی زارعی فرمانده سپاه ناحیه ثارالله امروز صبح در جمع روسای کارخانه ها و کارگاه ها وشرکت های شیراز وابسته به حوزه بسیج کارگری امام حسین (ع ) سپاه ناحیه ثارالله با بیان اینکه در آستانه سالروز حماسه 9 دی یادآور حماسه بی نظیر مردم در بصیرت افزایی و به موقع عمل کردن مردم در برابر نقشه های بی بصیرتان بود، گفت:  سالروز گرامیداشت 9دی ماهیت و چگونگی کسانی که در برابر انقلاب قد علم کردند باید یادآوری شود ، کسانی که در سال 88 زحمت های انقلاب اسلامی را برای منافع شخصی و پست ومقام خدشه وارد کردند، طی 8ماه کشور را به حاشیه بردند، خسارت زدند، ولی مردم آمدند و حماسه افریدند.

سرهنگ زارعی خاطرنشان کرد:  از اوایل انقلاب اسلامی جامعه ما گریبانگیر مشکلات اقتصادی است ، امروز دشمنان شعله ور کردن فتنه اقتصادی را به عنوان چالش    پیش روی ما قرار داده اند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب و مردم درهم تنیده هستند بسیج خادم ملت ودر کنار مردم همگام با سایر نهادهاست گفت: در حوادث اخیر کرمانشاه بسیج وسپاه همگام با نهادهای دیگر اولین گروهی بود که در صحنه حاضر شدند، علی رغم سمپاشی ها واختلاف افکنی های دشمنان به کمک شتافتند و خدمات رسانی کارگاه ساخت کانکس راه انداختند، باید خادم مردم بود و به داد مردم رسید.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله شیراز گفت: روسا ومدیران کارگاه ها وشرکت ها باید هوشیار باشیم در مسائل اقتصادی فراز ونشیب است یک زمانی رکود ، یک زمانی منفعت و سود است ودر تمام دنیا همین است ولی اگر گوش به فرمان رهبر انقلاب بودیم قطعا مشکلات اقتصادی به این شکل نداشتیم، تصمیمات مقطعی باعث شده اقتصاد مقاومتی ظهور وبروز پیدا نکند.
نظرات بینندگان