کد خبر: ۱۱۷۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۷ - ۰۳ دی ۱۳۹۶
سهرابی تشریح کرد:

اعلام ویژه برنامه های صدا وسیمای فارس به مناسبت 9 دی

سهرابی گفت: صدا وسیمای مرکز فارس در سال روز این حماسه عظیم مردمی با تهیه و تولید ویژه برنامه هایی به مناسبت 9 دی، نقش موثری در اطلاع رسانی نسبت به عوامل فتنه و خطر نفوذ بیگانگان ایفا می کند و همگام و همراه با مردم خواهد بود.
اعلام ویژه برنامه های صدا وسیمای فارس به مناسبت 9 دی
به گزارش شیرازه، سهرابی مدیرکل صدا و سیمای فارس با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم شریف فارس در حماسه  9 دی گفت: بحمدالله مردم فرهیخته فارس یک روز زودتر از استانهای دیگر حضور انقلابی خود را نشان دادند و نقشه های شیطانی فتنه گران را نقش برآب کردند. صدا وسیمای مرکز فارس در سال روز این حماسه عظیم مردمی با تهیه و تولید ویژه برنامه هایی به مناسبت 9 دی، نقش موثری در اطلاع رسانی نسبت به عوامل فتنه و خطر نفوذ بیگانگان ایفا می کند و همگام و همراه با مردم خواهد بود.

مدیرکل صدا وسیمای فارس، پوشش مراسم 9 دی به مدت 120 دقیقه، سخنرانی به مدت 40 دقیقه، برنامه در شهر به مدت 15 دقیقه، خوشا شیراز به صورت زنده به مدت 25 دقیقه، نگاه روز به صورت زنده به مدت 20 دقیقه، شمعدونی بصورت زنده به مدت 25 دقیقه، صبح پارسی به مدت 20 دقیقه، کاشانه مهر به صورت زنده به مدت 30 دقیقه، فیلم سینمایی ابابیل به مدت 90 دقیقه، مستند به مدت 30 دقیقه، موشن گرافیک، نماهنگ، موسیقی تصویر، بیانات رهبری، زیرنویس از برنامه های سیمای فارس بیان کرد.

وی گفت: رادیو فارس با پوشش مراسم 9 دی به مدت 120 دقیقه، میزگرد به مدت 60 دقیقه، سلام کاکو به صورت زنده به مدت 10 دقیقه، مجله فارس به مدت 20 دقیقه، شب آمد بصورت زنده به مدت 20 دقیقه، عصر دلگشا به مدت 20 دقیقه، مستند دهم به مدت 30 دقیقه، گفتگوی سیاسی به مدت 60 دقیقه و بسته های صوتی(بیانات رهبری و بصیرت) به مدت 5 دقیقه با مخاطبان خود همراه خواهد بود.

مدیرکل صدا وسیمای فارس با توجه به نقش موثر واحد خبر در اطلاع رسانی و آگاهی بخش اعلام کرد: پوشش خبری رادیویی مراسم در شیراز و شهرستانها، پوشش خبری تلویزیونی مراسم در شیراز و شهرستانها، خبرمکتوب( بارگزاری در سایت خبرگزاری) و گزارش تولیدی طبق رویداد خبری استان از عملکرد واحد خبر مرکز فارس به مناسبت 9 دی است.

وی همچنین تصریح کرد: انتشار نماهنگ های تولیدی حوزه های صدا وسیما، خبر در باره  9 دی، پوشش تصویری مراسم 9 دی در تلگرام و اینستاگرام، اینفوگرافی بیانات رهبری در باره ویژگی های حماسه مردمی 9 دی از جمله وظایفی است که در دستور کار فضای مجازی مرکز فارس قرار دارد.

نظرات بینندگان