کد خبر: ۱۱۷۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۳ - ۰۴ دی ۱۳۹۶
جذب سرمایه گذار خارجی در فارس، از حرف تا عمل

آقای استاندار؛ لطفا گزارش پیشرفت طرح ها را ارائه دهید نه تفاهم نامه های روی کاغذ!

طی دو سال گذشته استانداران دولت تدبیر و امید صرفا به بیان میزان رقم سرمایه گذاری خارجی در استان اکتفا کرده اند
آقای استاندار؛ لطفا گزارش پیشرفت طرح ها را ارائه دهید نه تفاهم نامه های روی کاغذ!
به گزارش شیرازه، تبادار استاندار فارس در در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار شیراز گفته است: در هشت ماهه نخست سال جاري مبلغ 855 ميليون دلار سرمايه جلب و جذب شده است و خوشبختانه مديران استان در راستاي جذب سرمايه گذار به صورت كانوني و متمركز كارها را پيگيري مي نمايند و از جزيره اي عمل كردن پرهيز مي نمايند.

افشانی استاندار سابق فارس نیز در بهمن ماه سال گذشته گفته بود: پس از برجام 37 هیات خارجی به این استان سفر کردند و با مقام های عالی رتبه در این سفرها تفاهم نامه هایی امضا شد و از ابتدای امسال(95) تا پایان دی ماه نیز 6 طرح سرمایه گذاری خارجی به ارزش 35 میلیون دلار در استان فارس تصویب شده است.

طی دو سال گذشته استانداران دولت تدبیر و امید صرفا به بیان میزان رقم سرمایه گذاری خارجی در استان اکتفا کرده اند حال آنکه برخی پروژه ها مانند ساخت نیروگاه خورشیدی که قرار بود با همکاری کره جنوبی در فسا اجرائی شود علی رغم همه توافق های مکتوب، پروژه از طرف سرمایه گذار کره ای متوقف شده است. آیا سایر سرمایه گذاری های خارجی نیز اینچنین است؟

 انتظار می رود مدیران ارشد دولت در فارس جزئیات طرح هایی که با مشارکت سرمایه گذار خارجی به مرحله اجرا درآمده است را به مردم اعلام کنند.
نظرات بینندگان