کد خبر: ۱۱۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۴ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۰

جناب سجادی، حاشیه سازی کدام است؟!

به دنبال اعتراضات مردمی و دانشجویی صورت گرفته در قبال تعیین سرپرست جدید استانداری فارس از سوی جریان انحرافی در استان فارس، آقای سجادی روز پنج شنبه مواردی را بیان کرده اند که قابل تامل است

ه گزارش شیرازه، به دنبال اعتراضات مردمی و دانشجویی صورت گرفته در قبال تعیین سرپرست جدید استانداری فارس از سوی جریان انحرافی در استان فارس، آقای سجادی روز پنج شنبه مواردی را بیان کرده اند که قابل تامل است.

«سجادی با تاكید بر این موضوع كه ایجاد حاشیه ها و پرداختن به آن خواست اصلی دشمنان انقلاب و نظام است، خاطر نشان كرد: منویات مقام معظم رهبری فصل الخطاب است و ایشان تكلیف و مسیر راه را برای تمامی مدیران روشن فرموده اند بنابراین ایجاد حاشیه و پرداختن به آن، ظلمی به مردم ولایت مدار و شریف استان فارس خواهد بود كه می تواند یاس و نا امیدی مردم را به همراه داشته باشد.»

تاملی کوتاه بر گفته های فوق با توجه به حوادث هفته گذشته استان، موید این مطلب است که منظور ایشان از ایجاد حاشیه، اعتراضات صورت گرفته است. اما چند نکته و چند سوال:

1- آیا اعتراضات مردمی و دانشجویی به روند تعیین جنابعالی به عنوان سرپرست، حاشیه سازی است؟ آیا مردم حق بیان نظر خود را نسبت به سرنوشت استان ندارند؟

 2- جناب سجادی! تا کنون در سطح کشور چه کسانی حاشیه سازی کرده اند؟ آیا غیر از این است که شما و تیم انحرافی در استان فارس با موضع گیری های به ظاهر دینی و اظهار نظرهای مملو از اشتباه، فضای رسانه ای کشور را به خود معطوف کرده اید؟ نکند فراموش تان شده است مواضع جناب احمدزاده را در خصوص موسیقی و جنجالی که در استان بوجود آورد؟ البته گناه برخی رسانه ها در این زمینه نابخشودنی است اما چه کسی خوراک خبری و حاشیه سازی را آغاز کرد؟ اگر از حاشیه سازی بدتان می آید، بسم الله! چرا نسبت به مواضع آقای مشایی در خصوص مردم اسرائیل(!)، مکتب ایرانی، موسیقی، هدیه تهرانی، سهمیه حج نهاد ریاست جمهوری که به بازیگران داده شد، موضع گیری علیه علما و مراجع و ... سکوت کرده اید؟ ای کاش فقط حرفی نمی زدید! چرا همراهی کردید؟ این ها حاشیه سازی نیست؟ اینها دور شدن از فضای خدمت نیست

@font-face { font-family: "Tahoma"; }p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { margin: 0cm 0cm 0.0001pt; text-align: right; direction: rtl; unicode-bidi: embed; font-size: 12pt; font-family: "Times New Roman"; }div.Section1 { page: Section1; }

 3- ظلم به مردم ولایتمدار استان فارس، تا کنون با مدیریت جناب احمدزاده و شما روا شده است. این هاست که موجب یاس و نا امیدی می شود نه اعتراض برخاسته از اخلاص عده ای از دانشجویان که به روند تعیین جنابعالی به عنوان سرپرست اعتراض دارند.  آیا این جملات حضرت آیت الله ایمانی در خطبه های نماز جمعه 6 خرداد حاشیه سازی است که فرمودند :

 «من به جناب وزیر کشور می گویم فارس بیش از دوماه است که در شرایط بلا تکلیفی به سر می برد فارس برای حل مشکلات عمرانی خود نگران آینده  است  . مدیران استان در زمان استاندار سابق دستشان به کار نمی رفت سئوال من از وزیر کشور این است که چگونه به یکی از معاونین استاندار حکم سرپرستی می دهید و بعد از چند ساعت حکمش را لغو کرده و به دیگری می دهید ؟ فارس که بازیچه نیست افرادی را بیاورند و دوران کار آموزی ببیند و سپر پرش افراد شود به استان رحم کنید. این استان خیلی عزیز و بالا است چرا قدر این استان با 5 میلیون نفر جمعیت و 14600 شهید و آن مفاخر عزیز وبالا را نمی دانید؟ چرا فارس ما باید بازیچه این و آن باشد من اخطار می دهم و من اهل این استان هستم پس سرنوشت این استان سرنوشت ماست  نمی شود که این استان را مرتب بازی داد. نخبگان استان پیشنهاداتی را برای مدیریت ارشد استان داده اند چرا به پیشنهادات  ایشان عمل نمی شود ؟ برای خدا و انقلاب و برای مردم آینده این استان مظلوم و زجر کشیده کارتان را درست انجام دهید .»

بیانات ایشان در خطبه های نماز جمعه 13 خرداد چه؟

«انتظاراست که مسئولان کشور بیش از این اجازه ندهند مدیریت هایی چون بخشداری ها , فرمانداری ها , معاونین و استانداری در حوزه های سرپرستی باقی بماند و با سرپرستی نمی شود5 میلیون مردم را ادراه کرد و انتظار می رود با توجه به اینکه مردم این منبع عظیم جوشان و استعداد های انسانی در معرفی مدیران استانی هرچه زود تر مسئولان کشور تصمیماتی اتخاذ شود و مردم هم به این نکته توجه داشته باشند که عکس العمل نشان ندهند  و من هم هیچ دعوتی از مردم برای این عکس العمل های چند هفته اخیر نداشته ام و مردم هم اجازه دهند مسئولان نیز تصمیم خود را بگیرند.و برای مدیریت ارشد استان هم فردی معرفی شده است که انتظار داریم شخصی انتخاب شود به دور از چالش ها و بازی های سیاسی و فردی که مثل مردم در قله باشند تا بتواند زیر ساخت ها و عقب افتادگی ها را جبران کند . چون استان فارس استان بزرگی است ولی متاسفانه در زمینه های صنایع فولاد خدمات خطوط ریلی و آزاد راه  در مقایسه با سایر استانها در سطح بسیار پایینی تری نسبت به استانهای مجاور است.»

 

4- جناب سجادی! مردم مقابل جریان انحرافی در استان خواهند ایستاد. شک نکنید!

انتهای پیام/10

نظرات بینندگان