کد خبر: ۱۱۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۵ دی ۱۳۹۶

فرمانده جدید انتظامی شهرستان جهرم معرفی شد + تصاویر

در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان جهرم سرهنگ افشین حیدری به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان جهرم معرفی شد.

به گزارش شیرازه، روز گذشته آیین تکریم و معارفه ی فرمانده انتظامی شهرستان جهرم برگزار شد. 

سرهنگ ناصر کشاورز معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان فارس با تاکید بر نقش امنیت در تحقق اقتصاد مقاومتی بیان داشت: نیروی انتظامی در تمام شهرستان ها باید به این موضوع نگاه ویژه ای داشته باشد و در راستای ارتقا امنیت تلاش کند.

وی با اشاره اهمیت و جایگاه ویژه ی شهرستان جهرم در استان گفت: جهرم یکی از شهرستان‌های استان فارس است که فرماندهی انتظامی فارس نگاه ویژه‌ای به آن دارد.

علیرضا صحرائیان معاون استاندار و فرماندار ویژه ی جهرم نیز با تقدیر از نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه این نهاد را از ارکان مهم شورای تامین شهرستان دانست و خاطرنشان کرد: همدلی و اتحاد شورای تأمین جهرم به‌گونه‌ای است که امورات را با اقتدار و توانمندی به پیش می‌برند.

معاون استاندار فارس با اشاره به برگزاری باشکوه چندین انتخابات مهم در شهرستان جهرم افزود: باوجود مشکلات و محدویت‌ها در برگزاری این انتخابات‌ها با جدیت شورای تأمین و نیروی انتظامی هیچ مشکلی در برگزاری به‌وجود نیامد.

در پایان این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ عبدالعظیم انصاری که پس از بیش از سی سال خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی بازنشسته شده بود ، سرهنگ افشین حیدری به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان جهرم معرفی شد .


منبع: پسین جهرم
برچسب ها: جهرم ، انتظامی ، فارس
نظرات بینندگان