کد خبر: ۱۱۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۰۵ دی ۱۳۹۶

مدیرعامل باشگاه فجر سپاسی: بازی های این تیم در ورزشگاه دستغیب شیراز برگزار می شود

با وجود آماده بودن ورزشگاه پارس شیراز برای برگزاری رقابت های فوتبال دسته اول، با هدف رفاه حال تماشاگران، بازیهای دور برگشت این تیم در ورزشگاه شهید دستغیب برگزار می شود.
به گزارش شیرازه رسول فلاح افزود: از مدیرکل ورزش و جوانان فارس به خاطر آماده کردن ورزشگاه پارس تشکر داریم و ترجیح دادیم به دلیل دور بودن این ورزشگاه و مشکلاتی که برای رفت و آمد تماشاگران وجود دارد، ورزشگاه شهید دستغیب میزبان بازیها باشد.

وی اضافه کرد: تیم فجر پارسال در حال سقوط به دسته دوم بود از این رو برای حفظ این تیم در رقابت های دسته اول مشکلات زیادی داشتیم و این امر سبب شد در ابتدای فصل لیگ دسته اول نتوانیم نتایج خوبی بگبریم اما در ادامه نیز با همدلی بازیکنان و کادر فنی نیز به عنوان مدعی ظاهر شدیم و هم اینک با تیم دوم جدول فاصله بسیارکمی داریم وحتی رسیدن به تیم اول جدول هم امکان پذیر است.

مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه ریزی انجام شده قرار است در یک برنامه سه ساله با حمایت فرمانده سپاه فجر فارس به لیگ برتر باز گردیم اگرچه در این فصل هم چشم به صعود داریم .

فلاح بیان کرد : مجموعه هماهنگ و همدلی داریم و بازیکنان مربیان نیز شرایط باشگاه را کاملا درک کرده اند و با جان و دل تمرین می کنند و از همه آنها سپاسگزاریم.

وی ادامه داد: برای تقویت تیم در دور برگشت 2 بازیکن بر اساس نیاز کادر فنی در خط دفاع و حمله به خدمت خواهیم گرفت و این امر دلیل بر ضعف بازیکنان نیست و با توجه به اینکه 17 بازی سنگین در پیش داریم تصمیم به تقویت تیم گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه فجر ادامه داد: از استاندار فارس، مدیر کل ورزش و جوانان و همچنین اعضای هیات مدیره باشگاه فجر به دلیل حمایت های خود سپاسگزاریم و همین امر سبب شده بازیکنان با روحیه بسیار خوب در مسابقات و تمرینات تیم شرکت کنند.

وی از تماشاگران شیرازی خواست به مانند دور رفت که از تیم شهرشان حمایت کردند و در دور برگشت هم همچنان به ورزشگاه بیایند تا در پایان بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم ضمن اینکه برای صعود به لیگ برتر بسیار امیدوارهستیم و با کمک تماشاگران و بازیکنان این امر محقق خواهد شد.

تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز در پایان دور رفت مسابقات فوتبال دسته اول با انجام 17 بازی با کسب 28 امتیاز در رده هفتم جدول قراردارد و فاصله این تیم با تیم دوم جدول پنج و با تیم اول نیز 9 امتیاز است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان