کد خبر: ۱۱۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۰۶ دی ۱۳۹۶
فرمانده سپاه پاسارگاد خبر داد؛

سردار نقدی سخنران 9 دی پاسارگاد

فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: با چراغ سبز فتنه و فتنه گران بود که غربی ها، قطعنامه 1929 را اجرا و تحریم‌ها را در همه زمینه ها آغاز کردند.

به گزارش شیرازه، مجید علیپور فرمانده سپاه پاسارگاد در گفتگو با خبرنگار  ما اظهار داشت: فتنه سال 88  و در راس آن سران فتنه  و عواقب ناشی از آن از مواردی است که مقام معظم رهبری هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: نهم دی ماه هم یکی از روزهایی است که رهبر معظم انقلاب فراموش نخواهند کرد و به تعبیر ایشان نهم دی ماه باطل سحر فتنه بود.

علیپور ادامه داد: بعد از چند سال که از شرایط غبار آلود سال ۸۸ می گذرد برای همگان ثابت شده که سران فتنه چه خیانتی به کشور کردند و جالب این است که هنوز هم علی رغم این اتفاقات سران فتنه، حاضر به پاسخگویی و معذرت خواهی هم نیستند.

فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: هر کسی  که تا به امروز نفهمیده است فتنه سال 88 چه صدماتی به نظام اسلامی وارد کرده است باید به شعورش شک کرد.

او اضافه کرد:قطعا فتنه سال 88 یک فتنه و یک سریال آمریکایی-صهیونیستی بود و اینها یعنی عوامل داخلی بازیچه این سریال بودند.

فرمانده سپاه پاسارگاد تصریح کرد: خسارت بعدی فتنه این بود که آقای اوباما دیدند که یک عده هستند و دوست دارند که شعار غربی را در کشور ترویج دهند، طمع کرد تا از این آب گل آلود ماهی بگیرد.

او بیان داشت: با چراغ سبز فتنه و فتنه گران بود که غربی ها، قطعنامه  1929 را اجرا و تحریم‌ها را در همه زمینه ها آغاز کردند.

علیپور افزود: هر چند فتنه سال 88 خسارت های  بسیار زیادی به مسیر پیشرفت نظام وارد کرد اما دستاوردهای نه دی هم کم نبود و تمام دنیا فهمید که جنس مردم و نظام کشور ما مانند کشورهای دیگر منطقه نیست که هر غلطی بخواهند در آن انجام بدهند.

فرمانده سپاه پاسارگاد بیان داشت: ما باید این دستاوردها را هر سال در دهه بصیرت گرامی بداریم،بازخوانی بکنیم  و عبرت هایی که از این  قضیه گرفته شد را باید بازگو کنیم.

علیپور اضافه کرد: باید نقش رهبری در مهار فتنه سال 88 بازگو  شود چرا که اگر مقام معظم رهبری نبود و حمایت مردم بعد از آن نبود، معلوم نیست چه سرنوشتی برای کشورمان رقم  می خورد، این نسخه ای بود که برای تمام کشورهای اسلامی پیچیده بودند اما نمی دانستند که جنس مردم ایران و جنس حکومت کشور ما با بقیه کشورهای منطقه فرق دارد.

علیپور با اشاره به برنامه های دهه بصیرت در شهرستان پاسارگاد گفت: مهمترین برنامه ای که در این دهه در شهرستان پاسارگاد انجام می شود، مراسم بزرگداشتی است که در مصلی نماز جمعه در روز دوازدهم دی ماه و ساعت 14:30 انجام خواهد گرفت و سخنران این مراسم هم سردار نقدی رئیس سابق سازمان بسیج کشور و معاون فعلی فرهنگی سپاه پاسداران کشور خواهد بود.

فرمانده سپاه پاسارگاد ضمن دعوت و حضور حداکثری مردم و مسولان شهرستان در این مراسم، ادامه داد: کسانی که از بیرون نگاه می‌کنند به خاطر یک سری اتفاقاتی که در منطقه پاسارگاد رخ می دهد،شناخت کافی از مردم شهرستان پاسارگاد ندارند، در صورتی که مردم این شهرستان مردمی انقلابی و شهید پرور هستند.

او گفت: امیدوارم که هم مردم و هم مسئولان شهرستان که به هر حال سر سفره نظام هستند در این مراسم حضور پر رنگ داشته باشند.

علیپور بیان داشت: در راستای برگزاری هر چه بهتر این مراسم، جلسه‌ای در دفتر امام جمعه شهرستان با حضور روسای ادارات مختلف برگزار شد و در این جلسه مقرر شد تمام دستگاه و ارگانها ظرفیت‌های در اختیار خودشان را استفاده کنند و برنامه ریزی مناسبی برای این دهه داشته باشند.

فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: از دیگر برنامه های مهم دهه بصیرت در شهرستان پاسارگاد جشنواره فیلم عمار است که هر شب در محلات مختلف برگزار خواهد شد.

منبع:  طنین پاسارگاد

نظرات بینندگان