کد خبر: ۱۱۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۶
شهردار شیراز:

اعتلای جایگاه شیراز را همراه با نخبگان رقم می‌زنیم

شهردار شیراز تاکید دارد که اعتلای جایگاه شهر شیراز را با همراهی و در کنار نخبگان دنبال خواهد کرد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور در دیدار با جمعی از نخبگان و مجمع خیرین نخبه‌پرور شیراز گفت: شیراز و فارس همواره در تولید فکر و اندیشه و فراهم کردن زیرساخت‌های سلامت و گسترش نخبگی پیش‌قراول بوده است.

وی اضافه کرد: امیدوار هستم که در شهرداری به‌ عنوان یک سازمان خدماتی اجتماعی در کنار نخبگان و نخبه‌پروران، اعتلای شیراز را بیش از پیش رقم بزنیم.

اسکندرپور گفت: به عنوان شهردار شیراز به مردان بلند همت شیراز و فارس که دغدغه پیشرفت این دیار و مردم اندیشمند آن را دارند، نخبگان، خیّرین و فعالان حوزه تولید فکر و اندیشه این نوید را می‌دهم که مجموعه شهرداری در فرصت‌های آتی بیشتر در کنارشان خواهد بود .

شهردار شیراز ضمن اشاره به وجود جوانان خوش فکر و نواندیش در شهر شیراز، بر فراهم ساختن زمینه بروز و شکوفایی استعدادها تأکید کرد.

اسکندرپور گفت: در نظر داریم مکانی را در شیراز به گفت و گوی نخبگان و کارآفرینان اختصاص دهیم تا تولیدکنندگان ثروت و جوانان و نخبگان خوش فکر بتوانند با گفت و گو و ارتباط مستقیم، همکاری متقابل داشته باشند و افرادی که توان پرورش سرمای‌های فکری را دارند با نخبگان شهر آشنا شوند.

شهردار شیراز ابراز امیدواری کرد که مجموعه‌ی شهرداری، در آینده و با همکاری بنیاد نخبگان فرهنگسرایی را به نخبگان این شهر اختصاص دهد.
نظرات بینندگان