کد خبر: ۱۱۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۶
امام‌جمعه موقت شیراز:

گرانی کمر مردم مستضعف را شکسته است/واردات شتر و سنگ‌پا چه توجیهی دارد؟!/فتنه گران 500 میلیون دلار به مملکت خسارت زدند

امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به ابعاد گوناگون فتنه 88، به مشکلات اقتصادی امروز کشور اشاره کرد و گفت: گرانی کمر مردم مستضعف را شکسته است.
به گزارش شیرازه، امام‌جمعه موقت شیراز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: در نهم دی‌ماه رگ غیرت مردم از دست فتنه گران به جوش آمد و آن حماسه بزرگ را خلق کردند.

حجت‌الاسلام حسن مرادی با اشاره به ابعاد گوناگون فتنه 88 تصریح کرد: فتنه گران حدود 500 میلیون دلار به مملکت خسارت زدند و با آتش زدن اموال عمومی و ایجاد اغتشاش زندگی مردم را فلج کردند.

وی افزود: فتنه گران با دروغ تقلب در انتخابات کار خود را آغاز کردند و پس‌ازآن با اردوکشی خیابانی و ایجاد آشوب به دنبال انقلاب رنگی در کشور بودند که با حضور حماسی مردم در نهم دی‌ماه کارشان یکسره شد.

امام‌جمعه موقت شیراز در ادامه با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در باب مشکلات کشور، خاطرنشان کرد: امروز گرانی کمر مردم مستضعف جامعه را شکسته است و شکر خدا بنزین گران نشد وگرنه طبق اظهارنظر کارشناسان، 800 هزار فرصت شغلی از دست می‌رفت.

مرادی افزود: امروز تخم‌مرغ شانه‌ای 20 هزار تومان شده، درحالی‌که یارانه همچنان 45 هزار تومان است و اگر بخواهیم به قیمت روز محاسبه کنیم یارانه در اصل 13 هزار و 200 تومان است و مسؤولی نیست به این مسئله پاسخ مناسبی داشته باشد.

امام‌جمعه موقت شیراز همچنین با اشاره به واردات بی‌رویه برخی افراد سودجو و ضربه آن به تولید داخلی گفت: شتر و سنگ‌پا را نیز از خارج از کشور وارد کرده‌اند، آخر مگر قحطی شتر و سنگ‌پا در ایران است؟! و یا در گزارشی دیگر می‌خوانیم که 500 تن آدامس به کشور وارد شده است!

مرادی بدترین مصیبت برای جامعه را ناامیدی دانست و خواستار جدیت دولت در سروسامان دادن به وضعیت اقتصاد و مبارزه با افراد سودجو شد.

وی در ادامه به شکست مفتضحانه آمریکا در سال گذشته میلادی اشاره کرد و گفت: نابودی داعش سیلی محکمی در گوش آمریکا بود و ناراحتی امروز سران این کشور به دلیل این تودهنی بزرگ می‌باشد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان