کد خبر: ۱۱۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۶

مردم گله‌مندند اما هوشیار

در آستانه سالگرد 9 دی، عناصر ‌ضدانقلاب و فتنه‌گر سعی دارند در پوشش مطالبات و اعتراضات مردمی، این حماسه باشکوه را به چالش بکشانند. با این شرایط مردم باید هوشیار باشند که طرح مطلبات و اعتراضات حقه آنان، نباید پازل سلطنت‌طلبان، منافقین و فتنه‌گران را کامل کند.

به گزارش شیرازه، رضا سراج طی یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشت: اعتراضات اخیر در گوشه و کنار کشور نمایانگر گله‌مندی مردم از وضع موجود و نارضایتی آنان از وعده‌های عملی نشده دولت است. این اعتراضات پیش درآمدی به لایحه تورم زای بودجه 97 است.

از طرف دیگر شعارهای ساختار شکنانه در اعتراضات اخیر حکایت از آن دارد که طراحی‌های مرکز قدرت در کاخ سفید برای تغییر ساختار در ایران، از سوی سلطنت‌طلبان، منافقین و فتنه‌گران، در حال اجرایی شدن است. پیش‌تر پایگاه رسانه‌ای اَلمانیتور به نقل از مقامات کاخ سفید خبر داده بود که تغییر نظام ایران از طریق رکود اقتصادی در ترکیب با شورش‌های اجتماعی و قومی امکان‌پذیر است. 

به نظر می‌رسد در آستانه سالگرد 9 دی، عناصر ‌ضدانقلاب و فتنه‌گر سعی دارند در پوشش مطالبات و اعتراضات مردمی، این حماسه باشکوه را به چالش بکشانند. با این شرایط مردم باید هوشیار باشند که طرح مطلبات و اعتراضات حقه آنان، نباید پازل سلطنت‌طلبان، منافقین و فتنه‌گران را کامل کند. 

 

نظرات بینندگان