کد خبر: ۱۱۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۶
امام جمعه شهرستان درجمع مردم ولایتمدار سپیدان:

این روزهاباید بسیارهوشیارباشید

امام جمعه سپیدان درتذکری به مردم گفت: این ایام بسیارهوشیار باشید عده ای دنبال تکمیل پازل فتنه دشمن هستندکه امیدواریم با هوشیاری مردم شاهد فتنه جدید در کشور نباشیم و درنطفه آن را خفه کنیم.

به گزارش شیرازه، حجت الاسلام موسی انورامام جمعه سپیدان، ضمن بزرگداشت نهم دی ماه در این خصوص  گفت : فتنه در مقاطع مختلف تاریخ و از ابتدای اسلام در بین امت اسلامی در موارد متعددی سر درآورده که ظاهر آن زیبا و امید بخش است و حقیقت آن فاسد که تشخیص آن بسیار سخت است و بصیرت می خواهد و بصیرت قوه قلبی است که انسان، نور را از تاریکی تشخیص می دهد.

حجت الاسلام موسی انوربا اشاره به این نکته که ۶۰ آیه در قرآن به موضوع فتنه تاکید کرده است افزود: فتنه گران افرادی هستند که شعار مبارزه با فساد و چپاول بیت المال میدهند ولی خود فاسد و غارتگران بیت المال هستند.

وی تاکید کرد : کسانی که امنیت و جان و مال مردم را به خطر می اندازند باید با آنها برخورد کرد که در سال ۸۸ طی ۸ ماه آشوب و ناامنی مقام معظم رهبری با مطالفت برخورد کردند و در تذکرات پی در پی از سران فتنه که مسئولین رفوزه جمهوری اسلامی بودند خواسته شد عذر خواهی کنند و تا به امروز ابراز ندامت و توبه هم نکرده اند.

امام جمعه سپیدان انقلاب اسلامی ایران را انقلاب مبتنی بر مردم سالاری دینی خواندند و با اشاره به انتخابات سال ۸۸ و عدم انتخاب رقیب در انتخابات توسط مردم افزود: ساز و کار انتخابات اگر نگوییم ۱۰۰ درصد بی عیب و نقص است اما به این شکل هم نیست که چندین میلیون رای تقلب وارد صندوق ها شود و متاسفانه علی رغم اینکه رهبر معظم انقلاب گفتند از طریق قانون مشکل خود را مطرح و مطالبه کنند اما آنها مسر بودند که با اردوکشی های خیابانی حرف خود را به کرسی بنشانند که عمل آنها جز خسارت به کشور چیز دیگری برای کشور نداشت.

حجت الاسلام موسی انوردر پایان و در تذکری به مردم هم گفت : این روزها و ایام بسیار هوشیار باشید و عده ای بنام مردم و مطالبه مردم قصد ناامنی و ایجاد آشوب در کشور دارند البته مطالبه مردم حق است و بارهای بار از طرق مختلف وضعیت معیشتی مردم را به مسئولین گوش زد کرده بودیم ولی عده ای اکنون و در حال حاضر طبق اخبار واصله پازل فتنه دشمن در سال ۹۷ و ۹۸ را تکمیل می کنند که امیدواریم با هوشیاری مردم شاهد فتنه جدید در کشور نباشیم و در نطفه آن را خفه کنیم.

منبع: مارگون

برچسب ها: سپیدان ، فارس ، موسوی
نظرات بینندگان