کد خبر: ۱۱۷۷۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۶
مسئول کانون فرهنگی رهپویان وصال:

سکوت مراجع تقلید در وضعیت فعلی غیر قابل توجیه است/ نماینده های ما در مجلس دقیقا چه کار می کنند؟

مسئول کانون رهپویان وصال گفت: اگر مردم نتوانند نجابت خودشان را در قبال وضعیت بد اقتصادی کنترل کنند دیگر نمی توان کاری کرد.
سکوت مراجع تقلید در وضعیت فعلی غیر قابل توجیه است/ نماینده های ما در مجلس دقیقا چه کار می کنند؟
به گزارش شیرازه، دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان فارس شب گذشته نسبت به اعتراضات اخیر خیابانی در برخی از شهرهای ایران واکنش نشان داد.

حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد با انتقاد از سکوت صدا و سیما دراعتراضات خیابانی اخیر، گفت: در این جریان ها عملکرد صدا و سیما چگونه بوده است؛ آیا علتش این است که دولت و نهادهای امنیتی گفته اند که صدایش را در نیاورید!؟

وی با اظهار اینکه حرف مردم را امینتی کرده اند، بیان کرد: حتی اگر این حرف ها امنیتی بشود دیگر قابل جمع شدن نیستند.

این کارشناس فرهنگی با اشاره به اینکه چهار سال پیش به یکی از علماء که دغدغه های اخلاقی داشت گفتم در شهر شما حق مردم خورده شده است جلوی این ها بایست و تجمع کن؛ تصریح کرد: به خدا اگر امام خمینی (ره) در سال 57 می گفت که حاکمان جمهوری اسلامی در سال 96 این گونه با تجملات، با ساعت مچی چند صدمیلیونی، خانه چندین میلیاردی، استخر و غیره زندگی خواهند کرد، این جمهوری اسلامی 98% رأی نمی آورد؛ مردم در آن زمان فکر می کردند مسئولان مثل امام (ره) هستند.

انجوی نژاد با اعلام اینکه مردم از وضعیت فعلی جامعه ناراضی هستند، افزود: قیام های آرام مردم و روی نیاوردنشان به سمت خشونت از نجابتشان است اما اگر این مردم نتوانند نجابت خودشان را در قبال وضعیت بد اقتصادی کنترل کنند دیگر نمی توان کاری کرد.

مسئول کانون فرهنگی رهپویان وصال با طرح این سوال که دلیل سرکوب تجمعات عدالت طلبان مومن و متدین در قبال معضلات جامعه چیست، با تاکید بر اینکه پرچم دار مبارزه با ظلم باید متدینین و مراجع تقلید باشند، تصریح کرد: سکوت مراجع تقلید در وضعیت فعلی غیر قابل توجیه است.

وی با اشاره به اینکه قدرت تجمع مذهبی ها بسیار زیاد است، اما همه ساکت هستند، گفت: این همه مقام معظم رهبری در صحنه می آیند و سخن می گویند، اما کسی پشتشان نیست!

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان فارس با تاکید بر پیگیری اتهام هایی که به افراد مختلف در کشور نسبت داده می شود، اظهار داشت: اگر برادر رئیس جمهور دزد است، بررسی کنید و اگر نیست، بیخود تهمت می زنید.

انجوی نژاد تصریح کرد: مگر چقدر زمان برای رسیدگی به پرونده ها نیاز است، نقش قوه قضاییه در این که مجرمین را به دار بیاویزد، کجاست؟ نماینده های ما در مجلس دارند دقیقا چه کار می کنند؟! چقدر نماینده های فارس و شیراز، در مجلس برای کودک یتیم شهرشان و برای پدری که صورتش را با سیلی سرخ نگه داشته، فریاد زده اند؟! هدفشان این است که اهداف سیاسی کثیف خودشان را دنبال کنند؛ نقش شخص رییس جمهور چیست؟!

مسئول کانون فرهنگی رهپویان وصال با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج مظلوم است، گفت: این سپاه است که در جنگ ها شرکت می کند، کشته می شود، فحش می خورد و در این زمان می گویند به درک؛ اما وقتی می خواهند پل بسازند و بودجه ندارند، آن را دست سپاه می دهند و بعد از آن می گویند پول دست دولت با تفنگ است!

وی در ادامه اظهار داشت: هنوز سلبریتی ها و دولتی ها با کفش و بی کفش به مناطق زلزله زده می روند و عکس هایشان را می گیرند و بر می گردند، اما باز هم همه چیز گردن سپاه می افتد؛ مردم تظاهرات می کنند، سپاه را جلو می اندازند که هم مردم را سرکوب کنند و همچنین خود سپاه فحشش را بخورد! در کدام مملکت در دنیا، دولت و اطرافیانش، مخلص ترین، فداکارترین، پای کارترین و ایثارگرترین نیروهای مملکت را می کوبند؟! ترامپ نیز چنین کاری نمی کند!

انجوی نژاد با اشاره به تجمعات اخیر در برخی شهرهای کشور، گفت: اکنون این مسئله امنیتی شده و جمع می شود، اما این دزدها هستند که به سر کارشان برمی گردند و تجمل و تبرج هم شروع می شود.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در استان فارس با گلایه از سکوت معنادار رئیس جمهور در این روزها، تصریح کرد: چه گروهی و چه کسانی تجمعات به حق مردم در مورد گرانی را به سمت تجمعات سیاسی و امنیتی منحرف، چه کسانی بازی کثیف یا ما یا جنگ را ادامه دار کرده اند و چه گروهی از این قضیه برد خواهد کرد؟
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶
3
این آقا اون هشت سال کجا بود؟