کد خبر: ۱۱۷۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۶
در دیدار مسئول تشکلهای اداره امور قرآنی استان فارس از نی ریز مطرح شد؛

توسعه تعالیم قرآنی عامل جلوگیری از فساد وفحشا وبسیاری ازآسیبهای اجتماعی است

مسئول تشکلهای اداره امورقرآنی استان فارس با حضور در نی ریز با کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دیدارواز نزدیک فعالیتهای قرآنی این شهرستان را مورد ارزیابی قرارداد.

به گزارش شیرازه، امین امیری مسئول تشکلهای اداره امورقرآنی استان فارس با حضور در نی ریز با حسنعلی نوبختی کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی دیدارواز نزدیک فعالیتهای قرآنی این شهرستان را مورد ارزیابی قرارداد.

حسنعلی نوبختی در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از توجه و اهتمام سازمان  دارالقرآن به فعالیت های قرآنی در شهرستانها گفت: بدون تردید حمایت مالی و اعتباری از مؤسسات و مراکز قرآنی موجب رشد و تعالی بنیه اعتقادی آحاد جامعه بخصوص جوانان و نوجوانان در زمینه علوم قرآنی است.

وی تصریح کرد: توسعه تعالیم قرآنی عامل جلوگیری از فساد وفحشا وبسیاری ازآسیبهای اجتماعی است و باید تلاش کنیم تا ارزش‌های اسلامی و فرهنگ قرآنی درجامعه  پیاده شود تا شاهد رشد و توسعه تعالیم قرآنی در سطح اجتماع باشیم.

نوبختی افزود: مدیران ومربیان جهت ارتقاء سطح معلومات خویش وارائه آموزش هماهنگ به قرآن پژوهان درطول زمان نیازمند گذراندن یکسری دوره های مختلف قرآنی هستندکه جا دارد سازمان دارالقرآن عنایت بیشتری دراین زمینه داشته باشد.

درادامه امین امیری مسئول تشکلهای قرآنی اداره امور قرآنی استان فارس با تشکر از فعالیتهای قرآنی اداره تبلیغات اسلامی نی ریزگفت: فعالیتهایی که درحوزه قرآنی از جانب مؤسسات وخانه های قرآن شهری وروستایی اجرا می شود قابل تقدیراست.

وی تصریح کرد: با توجه به این که شهرستان نی ریز از دیربازصاحب  دانشمندان وحافظان وکاتبان مشهوری از جمله  کاتب نامی قرآن کریم میرزا احمد نی ریز بوده است لذا کارهای خوب و زیربنایی دراین شهرستان شده وجا دارد که مدیران مؤسسات با تلاش مضائف جایگاه قرآنی شهرستان را ارتقاء دهند.

منبع:  نبض نی ریز

برچسب ها: مسئولان ، نی ریز ، قرانی
نظرات بینندگان