کد خبر: ۱۱۷۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۶
فرمانده سپاه فجر:

5 میلیارد ریال جهیزیه به زوج های جوان محروم استان فارس اهدا شد

فرمانده سپاه فجر گفت: تسهیل ازدواج جوانان روحیه نشاط و اُمید به زندگی را بخصوص در اقشار محروم تقویت کرده و جامعه را از آسیب های اجتماعی و اخلاقی مصون می کند.
به گزارش شیرازه، سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه طرح اهدای جهیزیه به زوج های جوان دارای ابعاد فرهنگی، معنویت افزایی، محرومیت زدایی و اقتصادی است، گفت:  یک بسته فرهنگی همراه با هر جهیزیه به زوج های جوان اهدا می شود که شامل یک جلد کلام الله مجید، مفاتیح، کتاب ادعیه، سجادۀ نماز، چادر نماز، کتاب های مناسب برای زوج های جوان و کاشی منقوش به نام مبارک حضرت رقیه (سلام الله علیها) است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه جهیزیه اهدایی در این طرح یک مجموعه کامل از اقلام مورد نیاز زوج های جوان برای آغاز زندگی مشترک است، گفت: هر جهیزیه شامل 16 قلم کالای اساسی نظیر اجاق گاز، فرش، ماشین لباسشویی، یخچال و فریز، تلویزیون، سرویس غذاخوری، کالای خواب و ... است.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی یکی از اهداف مهم این طرح است، گفت: کالاهای موجود در این جهیزیه ها با هدف حمایت از تولید و اشتغال ایرانی تا حد امکان از تولیدات و محصولات کارخانه های داخل کشور که دارای کیفیت مناسب هستند خریداری شده اند.

سردار غیاثی با بیان اینکه در این مرحله از طرح اهدای جهیزیه بیش از 5 میلیارد ریال کالای اساسی به زوج های جوان محروم استان فارس اهدا شد، گفت: تسهیل ازدواج جوانان روحیه نشاط و اُمید به زندگی را بخصوص در اقشار محروم تقویت کرده و جامعه را از آسیب های اجتماعی و اخلاقی مصون می کند.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد:  طرح اهدای جهیزیه به زوج های محروم با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سپاه فجر استان فارس اجرا می شود.
نظرات بینندگان