کد خبر: ۱۱۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷:۲۶ - ۱۲ دی ۱۳۹۶
پایان یک تراژدی؛

شهردار سعادت شهر، بالاخره معارفه شد/ انتقاد رئیس شورای شهر از نحوه مراسم معارفه شهردار

شهردار سعادت شهر پس از گذشت سه ماه، بالاخره معارفه شد.

به گزارش شیرازه،  شهردار سعادت شهر پس از گذشت سه ماه، بالاخره معارفه شد.

در ابتدای مراسم معارفه شهردار سعادت شهر که  در تعجب همگان و به صورت غیر متعارف در محل شهرداری صورت گرفت، ابتدا عزیزپور رییس شورای شهر سعادت شهر به انتقاد از چگونگی مراسم امروز و معارفه شهردار جدید پرداخت.

او ضمن انتقاد از مجموعه ی دفتر شهری استانداری، نبود شورای شهر و شهردار  سابق و همچنین نبود مراسم در خور و شان مردم فهیم این منطقه  و همچنین دیر اعلام کردن  و معارفه شهردار از سوی استانداری،برای شهردار جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه مراسم معارفه که با حضور شورای تامین شهرستان و حجت الاسلام عزیزی امام جمعه سعادت شهر برگزار شد، امام جمعه ضمن اشاره و تایید صحبتهای  عزیزپور کار خالصانه و برای رضای خدا را لازمه موفقیت دانست و شهردار جدید را نیروی با ایمان، ارزشی، پاکدست و دارای توانایی خواند و از زحمات دفتر شهری استانداری تقدیر کرد. 

  معاون فرماندار در ادامه جلسه شهردار جدید را  دعوت به همدلی و تعامل با سایر مجموعه ها و همچنین مردم داری و سعه صدر بیشتر  کرد و اعضای شورا و شهردار جدید را نمونه ای از وحدت و همدلی مثال زدنی مردم در عرصه کار و تلاش دانست و عذرخواهی فرماندار شهرستان را به دلیل ماموریت در تهران و عدم حضورشان را به شورای شهر سعادت شهر و مردم فهیم اعلام کرد.

در ادامه دکتر کهندل معاون مدیرکل دفتر شهرس استانداری فارس ضمن تبریک به مردم سعادت شهر بخاطر حسن انتخاب شورا و شهردار جدید و عذرخواهی بابت تاخیر در معرفی شهردار جدید از عدم حضور دوتن دیگر از اعضای دیگر شورا در جلسه انتقاد کرده و شوراها را به حفظ قانونمداری و نظارت بیشتر بر کار شهرداری توصیه کرد و آنها را از دخالت های بیجا و غیر قانونی در کار شهردار برحذر داشت.

در پایان حکم شهردار  علی یارمحمدی توسط سخنگوی شورا قرائت و توسط امام جمعه و معاون فرماندار و دکتر کهندل به وی اهداء شد.



منبع: طنین پاسارگاد
برچسب ها: پاسارگاد ، شهرداری ، فارس
نظرات بینندگان