کد خبر: ۱۱۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷:۳۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۶
نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی:

دشمن از سر سوزن مشکل ما سوءاستفاده‌های بزرگی می‌کند

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم تلاش مضاعف مسؤولان در راستای رفع مشکلات مردم گفت: آسیب زدن به بیت‌المال و ایجاد آشوب و بی‌نظمی، دردی دوا نمی‌کند و موجب سوءاستفاده دشمن می‌شود.

به گزارش شیرازه، سید حسین افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما با اشاره به تجمعات اعتراضی چند روز گذشته در برخی از نقاط کشور اظهار داشت: در اینکه مردم درگیر مشکلات بسیاری در زمینه‌های معیشتی، اقتصادی، اشتغال و مسائل روزمره زندگی هستند شکی وجود ندارد.

وی بابیان اینکه تمام مسؤولان نیز از این مسائل آگاه بوده و برای رفع آن تلاش می‌کنند تصریح کرد: اعتقاد دارم که باید در بخش‌های مختلف، تلاش مضاعفی صورت گیرد و مسائل جدی‌تر از گذشته پیگیری شود.

افضلی با تأکید بر اینکه ایجاد آشوب و بی‌نظمی کمکی به حل مشکل نمی‌کند، ادامه داد: آسیب زدن به اموال عمومی و بیت‌المال دردی دوا نمی‌کند و موجب تحمیل هزینه‌های بیشتری به کشور و مردم می‌شود.

نماینده مردم شهرستان اقلید تصریح کرد: از مسؤولان تقاضای جدی دارم که به درد مردم گوش داده و رسیدگی کنند و در وهله دوم از مردم خواهش می‌کنم در نهایت آرامش، دست به دست هم داده و کمک کنند تا مشکلات موجود حل و کم شود.

افضلی با بیان اینکه باید مراقب باشیم تا عده‌ای از این فضا و درد مردم سوءاستفاده نکنند، عنوان کرد: مردم ما به درجه‌ای از کمال رسیدند که خودشان مراقبت کرده و هر جا که لازم باشد، مسائل را به بهترین نحو، جمع می‌کنند.

وی با اشاره به برخی از موارد ازجمله سرمایه‌گذاری بانک‌ها در زمینه‌هایی که به رکود خورد و... که موجب بروز مشکلات در جامعه شده است و با تأکید بر لزوم مدیریت بهتر و قوی‌تر یادآور شد: امروز که گرفتار این مشکلات شدیم باید با متانت و آرامش و در یک فضای مطمئن از این مشکلات عبور کنیم.

افضلی افزود: تمام مسؤولان نیز به این مسائل حساس شدند و امیدواریم به زودی مشکلات حل شود.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: نارضایتی و قضایای اخیر از اینجا آغاز شد اما باید مواظب باشیم که این مشکلات به حق برخی از مردم مورد سوءاستفاده عده‌ای قرار نگیرد.

وی اظهار نمود: از تمام افراد دست‌اندرکار مسائل و امور سیاسی خواهش می‌کنم مراقب باشند چراکه در یک کشتی هستیم و سوراخ کردن آن موجب غرق شدن همه می‌شود.

افضلی با بیان اینکه تمام گروه‌ها، جناح‌ها و مسؤولان و خبرگزاری‌ها و...باید دقت کنند فضای ناامنی ایجاد نکنند، عنوان کرد: عده‌ای خبر کذب افزایش حقوق 70 درصدی نماینده‌های مجلس را منتشر کردند و برخی نیز در فضای مجازی و جاهای مختلف به آن دامن زده و پرورش دادند و موجب بی‌اعتمادی در جامعه شدند.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی گفت: درست است که در صورت ایجاد مشکلات، سوءاستفاده برخی افراد و...سیستم قضایی باید قوی برخورد کرده و مردم نیز آثار آن را ببینند، اما نباید به هر شایعه‌ای توجه شده و به آن دامن زده شود چراکه شایعه‌پراکنی کار بسیار ساده‌ای است که امروزه با استفاده از فضای مجازی و... به راحتی می‌توان در این زمینه کار کرد.

افضلی با تأکید بر اینکه آنچه مهم است کشور و ثبات و پایداری آن است، خاطرنشان کرد: در طول تاریخ، هرگاه دشمن حس کرد، اندازه سر سوزن مشکل در کشور ما وجود دارد، بدون صرف وقت به کشور ما آسیب زدند و مورد هجمه قرار گرفتیم ازاین‌رو باید مواظب بوده و دست به دست هم دهیم و بدانیم که اگر خورده حساب با یکدیگر داریم، کسی از کسی خوشش نمی‌آید و یا به هر دلیلی به دنبال تسویه حساب هستیم، بدانیم که با چه چیزی مواجه هستیم.

منبع: کلید فارس


برچسب ها: اقلید ، نماینده ، اغتشاش
نظرات بینندگان