کد خبر: ۱۱۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۶

آیت‌الله ایمانی: عده‌ای "فرصت‌طلب" از مردم "عادی و بی‌گناه" سوء‌استفاده می‌کنند

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به حوادث اخیر گفت: عده‌ای افراد سودجو، فرصت‌طلب و موج‌طلب از افراد عادی و بی‌گناه سوء استفاده می‌کنند.
به گزارش شیرازه، آیت‌الله اسدالله ایمانی با اشاره به حوادث اخیر اظهار داشت: طبیعی است که اگر مردم توجهی به شرایط زمان و بهره‌برداری دشمن داشته باشند، حرکت‌هایی که دشمن موج‌سواری می‌کند، انجام نمی‌دهند. 

وی گفت: مشکل این است که عده‌ای افراد سودجو، فرصت‌طلب و موج‌طلب از افراد عادی و بی‌گناه سوء استفاده می‌کنند و آنها را ابزار کار قرار می‌دهند و این سبب می‌شود مشکلاتی در جامعه اتفاق افتد. 

نماینده ولی فقیه در استان فارس افزود: در حوادثی که اخیرا رخ داده، عده‌ای سیر مرفه از قشر ضعیف سوء استفاده می‌کنند که باید هوشیار بود و این قشر ضعیف خودشان را دم تیغ سودجوها قرار ندهند. 

آیت‌الله ایمانی بیان کرد: جمع دیگری هم هستند که دنبال فرصتی برای انعکاس کینه و عدوات متراکم شده خود هستند، مردم باید با حضورشان جواب این عده را بدهند. 

وی عنوان کرد: همانگونه که هزار یا 500 نفر برای اخلال وارد میدان شدند، مردم مقابلشان بایستند و با حضور پررنگی جلوی این حضور محدود را بگیرند. 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان