کد خبر: ۱۱۷۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۲ دی ۱۳۹۶
فرمانده انتظامي فارس تشريح كرد:

کلاهبرداری از 400 کارت بانکی در سورمق آباده

فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری مغازه داری خبرداد که به طور ماهرانه ای از کارت عابربانک یک هزار نفر با دستگاه اسکیمر کپی گرفته و دست به کلاهبرداری زده بود.
به گزارش شیرازه، سردار احمدعلی گودرزی در نشستی خبری به تشریح عملکرد چند مدت اخیر پلیس فارس پرداخت و در ابتدا از کلاهبرداری ماهرانه یک مغازه دار در سورمق آباده خبرداد و گفت: به دنبال تشكیل پرونده های متعددی در پلیس فتای استان فارس مبنی بر اینکه فردی به صورت ماهرانه اقدام به برداشت وجه نقد از حساب افرادی می کند، رسیدگی به این پرونده در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و ماموران پس از مدتی رصد اینترنتی توانستند به سرنخ هایی دست یابند و پی ببرند که مغازه داری در سورمق آباده پشت این سرقت های اینترنتی است از این رو با جمع آوری دلایل و مدارکی وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در تحقیقات مشخص شد که این مرد شیاد به صورت ماهرانه ای با نصب دستگاه اسکیمر در حیاط مربوط به مغازه اش زمانی که افراد برای خرید به آنجا مراجعه می کنند اقدام به کپی برداری از عابر بانک آنها کرده و در نهایت با رمزی که از قبل داشته در فرصت های مناسبی از حساب آنها برداشت می کند.
وی با اشاره به اینکه تاکنون برداشت از حساب 400 مشتری توسط این مغازهدار محرز شده، تاکید کرد: با توجه به بررسی ها اینگونه به نظر می رسد که وی بیش از هزار کارت کپی برداری کرده است.

نظرات بینندگان