کد خبر: ۱۱۷۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۱۲ دی ۱۳۹۶
معاون وزیر راه و شهرسازی:

فاز اول طریق الرضا تا پایان امسال كامل مي‌شود

معاون وزارت راه و شهرسازي گفت: فاز اول جاده‌ي طريق‌الرضا تا پايان امسال تكميل و آماده بهره‌برداري خواهد شد.
به گزارش شیرازه، خادم  معاون وزارت راه و شهرسازي در بازديد از پروژه‌هاي راه و شهرسازي شهرستان اقليد، گفت: آزادراه طريق‌الرضا در مسير مواصلاتي 8 استان كشور قرار دارد بنابراين ترافيك سنگيني را روي آن شاهد خواهيم بود.

او اضافه كرد: بعد از تكميل فاز اول، فاز دوم را سال 97 تكميل خواهيم كرد و همزمان تلاش براي تامين اعتبار قطعه‌ي سوم پروژه به طول 190 كيلومتر در اولويت قرار مي‌گيرد.

خادم اعتقاد دارد كه تكميل پروژه‌ي آزادراهي طريق‌الرضا، شهرستان اقليد را با تحولي عظيم در ابعاد مختلف مواجه مي‌كند.

او همچنين با اشاره به تأمين اعتبار براي اجراي روشنايي و تهويه تونل ابا صالح المهدي شهرستان اقليد، در خصوص اصلاح و ايمن سازي محور سومق اقليد نيز گفت: مطالعات و مشاوره‌هاي در اين خصوص انجام شده است و در آينده اين مسير 18 كيلومتري به بزرگراه بدل مي‌شود.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی نيز گفت: طي جلسات متعددي در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بسیاری از مسائل و مشکلات حوزه راه در شهرستان اقلید مطرح شده و اميدواريم با تلاش همه متوليان، از اين پس شاهد توسعه‌ي اين شهرستان خصوصا در بخش راه باشيم.

حسين افضلي خاطرنشان كرد: جاده‌های روستایی شهرستان اقليد اغلب دچار فرسودگی شده و نیاز به مرمت و اصلاح کارشناسی و اصولی دارد كه اين مهم در اولويت برنامه‌ها است.

افضلی تصریح کرد: از عمده مطالبات مردم شهرستان اقلید در حوزه راه، توجه به اصلاح و مرمت جاده‌ها، مرتفع شدن مشکلات تهویه و روشنایی تونل ابا صالح المهدی و مرمت و اصلاح جاده‌های روستایی است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس نيز در اين بازديد به تشريح پروژه‌هاي راهداري شهرستان اقليد پرداخت.

علي‌رضا سياهپور گفت: این اداره کل طی دو سال گذشته همواره توجه ویژه‌ای به شهرستان اقلید داشته، اما کمبود منابع مالی مانع از تحقق تمامی برنامه های پیش بینی شده در این شهرستان است.

در اين بازديد محمدرضا رضايي كوچي رييس كميسيون عمران مجلس، حسن‌نيا معاون سازمان راهداري و حمل و نقل جاده‌اي و مدير كل راه و شهرسازي فارس، معاون وزير را همراهي مي‌كردند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان