کد خبر: ۱۱۷۹۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۱ - ۱۲ دی ۱۳۹۶

مردم معترض اجازه ندهند منافقین در صفوف آنها رخنه و آشوب کنند/ اجازه ندهیم آل‌سعود از تخریب‌ها خشنود شود

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: نباید اجازه دهیم که آل‌سعود و همچنین صهیونیست‌ها از ناآرامی‌ها در کشور خشنود باشند و اگر معترضین اعتراضی هم دارند نباید اجازه دهند که دشمنان در صفوف آنها رخنه کنند.
مردم معترض اجازه ندهند منافقین در صفوف آنها رخنه و آشوب کنند/ اجازه ندهیم آل‌سعود از تخریب‌ها خشنود شود

به گزارش شیرازه،منصور حقیقت‌پور مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به برخی ناآرامی‌ها در روزهای اخیر در کشور با بیان اینکه مسئولان بخصوص نمایندگان مجلس همواره به دنبال رفع مشکلات مردم هستند، گفت: مشکلات اقتصادی در هر کشوری وجود دارد و این چیزی نیست که محدود به یک کشور مثل ایران باشد، حتی در آمریکا هم که رئیس‌جمهور آن پز حمایت از مردم ایران را می‌دهد مردم این کشور با مشکلات متعدد اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آنچه که مهم است این است که ما باید در داخل این مشکلات را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهیم و به یک فهم مشترک برای حل آنها برسیم.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: در ایران کرسی‌های زیادی برای رسیدگی به مشکلات مردم وجود دارد که مهمترین آنها مجلس است که با تمام توان پیگیر مطالبات مردم است.

وی افزود: آنچه که در قالب اعتراض بعضاً در جامعه مطرح می‌شود ما شاهدیم که همه این صحبت‌ها و حتی با بیانی صریح‌تر توسط نمایندگان از تریبون مجلس به عنوان یک تریبون رسمی مطرح می‌شود و نمایندگان مشکلات موکلین خود را از این طریق اعلام می‌کنند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما نباید اجازه دهیم که امروز آل سعود و همچنین صهیونیست‌ها و نیز رئیس‌جمهور آمریکا از شکسته شدن تعدادی شیشه در ایران خوشحال شوند و اینگونه فریاد شادمانی سر دهند و از آشوب در ایران حمایت کنند.

حقیقت‌پور خاطرنشان کرد: اگر کسانی در مؤسسات مالی سپرده داشتند و پول آنها بازپرداخت نشده مطالباتشان از طریق قانونی پیگیری می‌شود و این افراد اگر اعتراضی هم دارند نباید اجازه دهند که منافقین و بیگانگان از این اعتراض آنها سوء استفاده و در آنها رخنه کنند و به نام آنها کشور را به آشوب بکشند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین قوه قضائیه باید با کسانی که پرچم ایران را آتش زدند به نحو احسنت برخورد کند که در غیر این صورت در انجام وظیفه‌اش کوتاهی کرده است.

حقیقت‌پور در پایان گفت: بن‌سلمان و صهیونیست‌ها از این تخریب‌ها خوشحال نباشند چرا که بزودی جواب آنها را در تلاویو خواهیم داد و همچنین بزودی در عربستان هم شاهد شکسته شدن شیشه‌ها خواهیم بود.

منبع: فارس
نظرات بینندگان