کد خبر: ۱۱۷۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۶
توسل حامیان دلقک فراری به «سادیسم»!

روایتی از به آتش کشیدن حسینیه عشاق الرقیه شیراز+ فیلم

اقدام جاهلانه این افراد به تحریک محمدحسینی مجری سابق و فراری صدا و سیما صورت گرفته که مدتی است مردم ایران را دعوت به تخریب مساجد، حسینیه ها و بانک ها می کند.
روایتی از به آتش کشیدن حسینیه عشاق الرقیه شیراز+ فیلم

به گزارش شیرازه، چند شب پیش فریب خوردگان یک دلقک فراری، حسینیه عشاق الرقیه سهل آباد شیراز را به آتش کشیدند.

اقدام جاهلانه این افراد به تحریک محمدحسینی مجری سابق و فراری صدا و سیما صورت گرفته که مدتی است مردم ایران را دعوت به تخریب مساجد، حسینیه ها و بانک ها می کند. او با رفتارهای دقلک مابانه سعی دارد ضمن جلب و جذب مخاطب، آنها را به حرکت های خرابکارانه ترغیب کند. رفتاری که در جامعه از آن به «سادیسم» یاد می شود. 

یکشنبه شب گذشته همزمان با عربده کشی اغتشاشگران و اختلال در نظم عمومی در مرکز شهر، تعدادی از اراذل و معاندین با اهل بیت و نظام جمهوری اسلامی با یورش به حسینیه عشاق الرقیه سهل آباد واقع در جنوب شیراز آن را به آتش کشیدند. شدت این آتش سوزی چنان بود که وسایل و تجهیزات برقی درون آن را ذوب کرد.
قاسم زارع، مسئول هیات ضمن محکوم کردن این اتفاق از سوی عده ای معاند می گوید: بدخواهان اهل بیت بدانند و مطمئن باشند روز به روز رونق جلسات امام حسین علیه بیشتر خواهد شد، همانطور که امام صادق علیه السلام نیز فرمودند «برای جدمان حرارتی در قلوب شیعیان است که هرگز خاموش نمی شود و ما محکم تر از گذشته به راه و کارمان به امید خدا ادامه خواهیم داد.

به گزارش شیرازه، جماعتی که «حسینی» رهبرشان شده، شاید «تاریخ» نخوانده اند و نمی دانند که این رفتار هم پس از مدتی به زباله دان تاریخ سپرده می شود و قطعا پلیس و نیروهای امنیتی کشورمان اجازه نمی دهند عده ای عامدانه و یا ناآگاهانه دست به تخریب زده و هرج و مرج و نگرانی در سطح کشور به راه بیندازند. آن هم گروهی که هیچ هویت و بنیان و پایه ای ندارد.

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو
نظرات بینندگان