کد خبر: ۱۱۷۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۷ - ۱۳ دی ۱۳۹۶

واکنش روسیه به درخواست مضحک آمریکا پیرامون اغتشاشات ایران

سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه پیشنهاد آمریکا برای برگزاری نشست ویژه شورای امنیت سازمان ملل و کمیته حقوق بشر درخصوص اغتشاشات ایران را به تمسخر و استهزا گرفت.
به گزارش شیرازه،سخنگوی وزارت امورخارجه روسیه پیشنهاد آمریکا برای برگزاری نشست ویژه شورای امنیت سازمان ملل و کمیته حقوق بشر درخصوص اغتشاشات ایران را به تمسخر و استهزا گرفت.

«ماریا زاخارووا» در صفحه فیسبوک خود نوشت: بی تردید هیات آمریکایی موضوعات مهمی برای گفتن دارند.

وی افزود : به عنوان مثال نیکی هیلی می تواند تجربه آمریکا درباره پراکنده کردن راهپیمایی مسالمت آمیز مردم این کشور، جزییات بازداشت های دسته جمعی، سرکوب خشن جنبش وال استریت و پاکسازی وحشیانه شهر فرگوسن از معترضان را به اطلاع جهانیان برساند.

گفتنی است که نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد در جدیدترین اظهارات خود اعلام کرد که آمریکا از سازمان ملل خواهد خواست که برای بررسی اعتراضات اخیر در ایران نشستهای اضطراری برگزار نماید.

«نیکی هیلی» روز سه شنبه در یک کنفرانس خبری در مقر سازمان ملل در شهر نیویورک اعلام کرد که دولت آمریکا از شورای امنیت و شورای حقوق بشر سازمان ملل می خواهد تا برای بررسی اغتشاشات اخیر در ایران که- به ادعای وی، «کاملاً خودجوش!» بوده، نشست اضطراری برگزار نمایند.

به گفته هیلی، این نشستهای اضطراری با هدف بحث و گفتگو پیرامون رسالت آمریکا (!) برای کمک به مردم ایران در جهت سرنگونی «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران برگزار خواهد شد.

منبع: مشرق
نظرات بینندگان