کد خبر: ۱۱۷۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۶

بوسه معنادار سردار نقدی بر دستان کارآفرین روستایی

سردار نقدی در بازدید از دهکده گردشگری «امام زاده بزم» بوانات با کارآفرین موفق که توانسته به واسطه ابتکاری که داشته سالانه توریست های داخلی و خارجی زیادی را جذب کند به گفتگو نشست.

بوسه معنادار سردار نقدی بر دستان کارآفرین روستاییبه گزارش شیرازه، سردار محمد رضا نقدی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران کشور که روز گذشته به استان فارس سفر کرده است،  در بازدید از دهکده گردشگری «امام زاده بزم» شهرستان بوانات با عباس برزگر کارآفرین موفقی که توانسته به واسطه ابتکاری که داشته سالانه توریست های داخلی و خارجی زیادی را جذب کند به گفتگو نشست.

در این دیدار عباس برزگر کارآفرین نمونه کشوری که سالانه میلون ها دلار توریست را جذب می کند گفت: در منش کار و کار آفرینیم دو مسئله را مبنا قرار دادم، که به واسطه آن می تواند یک پیام خطاب به مردم باشد و یک پیام خطاب به دولت؛ رویکرد اولم این موضوع بود که به فرزندم یاد داده ام که صبح ها که از خواب بیدار می شود بگوید:«سلام به کار و سلام به حمالی»! که طبیعتا حکایت از در پیش بودن روزی پرکار و پر زحمت می دهد؛ و مردم عزیزمان باید بدانند که کار و تلاش راه حل مشکلات اقتصادی کشور است. مسئله دوم که بنای دهکده گردشگری را بر مبنای آن گذاشتیم و می تواند پیامی هم برای دولت باشد، حذف دلار بود! به واسطه اینکه آمریکایی ها رفتار نامناسبی با ملت ایران داشته اند ما دلار به عنوان ارز رایج حذف کردیم و از توریست های خارجی دلار قبول نمی کنیم.

بعد از اظهارات برزگر، رئیس سابق بسیج مستضعفین بر دستان این کار آفرین بوسه زد و از او بابت درایت در این دو مسئله و همچنین نگاه عمیق وی به مسائل روز و لزوم کارآفرینی با تکیه بر اقتصاد مقاومتی بدون وابستگی به بیگانه تشکر کرد.

سردار نقدی همچنین گفت: به دو دلیل بر دستان جناب عباس برزگر بوسه زدم، اول اینکه این سلام و تلاش درس بزرگی است برای ما مردم که اگر این درس را فرا بگیریم و از تن پروری و راحت طلبی جدا شویم اقتصاد کشور پیشرفت و جهشی به جلو خواهد داشت که دست نیافتنی خواهد شد و همه اگر تلاش کنیم کشور را به قله های افتخار اقتصادی خواهیم رساند.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه پاسداران درس دوم زندگی و تلاش عباس برزگر را به دولت ایستادگی دانست و اظهار داشت: درس دوم تلاش و حرکت آقای برزگر به دولت و دولتی ها این است که وقتی که متوجه شد رئیس جمهور آمریکا  به ملت ایران توهین کرد دلار را حذف و یورو و ریال را جایگزین کرد تا درس ایستادگی در برابر ظلم را بدهد. اگر این را یاد بگیریم و دولت نیز دلار را حذف کند دیگر دشمن نمی تواند برای ما رجز خوانی کند.
نظرات بینندگان