کد خبر: ۱۱۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۱۴ دی ۱۳۹۶
نماینده مردم استهبان و نی ریز:

اعتراض با اغتشاش متفاوت است / مسوولان باید جهادی کار کنند و مطالبات مردم را پاسخگو باشند

نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتراض با اغتشاش متفاوت است فلذا همگان باید با هوشیاری مطالبات خود را از مسیر قانونی پیگیری کنند و اجازه ندهند که ضد انقلاب هایی که بارها برای ایران اسلامی و انقلاب اسلامی نقشه ها کشیده اند آن ها را از مسیر حق خود منحرف کنند.
به گزارش شیرازه، اصغر مسعودی نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سته بان گفت: مردم فهیم و نجیب ما باید بدانند انقلاب اسلامی به آسانی به دست ما نرسیده است، انقلابی که با خون هزاران شهید به پیروزی رسیده و برای تدام این مسیر دهها هزار شهید دیگر نیز تقدیم کردیم.


وی با اشاره به اینکه انقلاب ما حاصل خون شهداست، افزود: با ایستادگی در برابر استکبار جهانی این انقلاب را رقم زدیم و باید از این دستاوردها حراست و حفاظت کنیم.


مسعودی در ادامه عنوان داشت: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری همواره بر پاسخگویی مسئولان بر مطالبات مردم، مبارزه با فساد و پیگیری مشکلات مردم که صاحبان اصلی نظام هستند توصیه نمودند.


نماینده مردم استهبان و نی ریز با بیان اینکه مسوولان می بایست خود را در معرض نقد و بررسی مردم قرار دهند، تصریح کرد: مردم باید بدانند که مطالبات خود را از طریق صحیح پیگیری کنند و مسئولین نیز باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند.


اصغر مسعودی نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعتراض با اغتشاش متفاوت است فلذا همگان باید با هوشیاری مطالبات خود را از مسیر قانونی پیگیری کنند و اجازه ندهند که ضد انقلاب هایی که بارها برای ایران اسلامی و انقلاب اسلامی نقشه ها کشیده اند آن ها را از مسیر حق خود منحرف کنند.


وی تاکید کرد: مردم ما بدانند قطعا کسانی که به مکان های مقدس، بیت المال، اموال عمومی و دولتی آسیب وارد می کنند پیگیر مطالبات مردمی نیستند و در صف دشمن قرار دارند.


ماینده مردم استهبان و نی ریز با بیان این موضوع که بارها با تذکرات شفاهی و کتبی پیگیر مطالبات مردم بوده است، عنوان داشت: حال که صدای مردم شنیده شده و از مشکلات آنان آگاهی دارند از رئیس جمهور، وزرا و مسولان میخواهیم که با جدیت بیشتری مشکلات مردم را پیگیری نمایند.


وی نسبت به اینکه مردم ما از شنیدن شعار خسته شده اند اظهار داشت: مردم منتظر عمل به درخواست ها و مطالباتشان هستند که این عملکرد جهادی مسوولان را میطلبد.


مسعودی با اشاره به برخی بی قانونی ها خاطر نشان شد: این عده باید بدانند که تجاوز به حقوق دیگران و بیت المال و تخریب اموال عمومی پیامد خوشایندی برای آن افراد نخواهد داشت.


وی در پایان خاطر نشان شد: این افراد با واسطه یا بدون واسطه آلت دست بیگانگان و ضد انقلاب می باشند و دشمنان ما امثال آمریکا، اسرایل و کشوری مثل عربستان که ادعای دموکراسی دارد را بسیار خوشحال می کنند .

منبع: سته بان
نظرات بینندگان