کد خبر: ۱۱۷۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۴ دی ۱۳۹۶
مردم چگونه می توانند با گودرزی ارتباط بگیرند؟

نماینده ممسنی بالاخره کی میخواهد به دغدغه های مردم پاسخ بدهد

انتظار می رود نماینده ممسنی به دغدغه های به حق مردم پاسخ بدهد و مطالبات آنها را پیگیری کند و آنچه عموم را آزار می دهد و دغدغه رفع آن موضوع را دارند در اولویت کاریش باشد.
به گزارش شیرازه، مدتی در بسیاری از نقاط کشور اعتراضات مردمی نسبت به گرانی مطرح شده هرچند در این میان برخی ها از این جریان سوء استفاده کردند اما به نظر می رسد اعتراض به گرانی به حق و خواسته ی مردمی است که مسئولین باید چاره ای برای آن بیندیشند.

در شهرستان ممسنی نیز اعتراض به گرانی مطرح شد. لذا خبرنگار ما به دنبال آن بود تا در قالب گفتگویی این دغدغه مردم را از مسعود گودرزی نماینده مجلس دهم جویا شود.

اما تماس های مکرر ما هیچ جوابی نداشت و اصلا شماره های تعریف شده برای نماینده اصلا در دسترس نبود!

خبرنگار ما به تبع وظیفه خود روزها پیگیر این مساله بود اما نتیجه ای کسب نکرد حال شما در نظر بگیرید در این شرایط ارتباط گیری با نماینده ممسنی توسط مردم کار بسیار مشکلی خواهد بود.

هرچند در همایش 9 دی اعلام کردند که عدم حضور گودرزی در این مراسم سفر خارج از کشور بوده اما 3 روز قبل مسئولین دفتر به خبرنگار ما گفتند که آقای گودرزی به کشور بازگشته است. پس در دست رس نبودن تلفن های نماینده شهرستان را نمی توان سفر خارج از کشور خواند.

البته این اتفاق برای اولین بار نیست به نظر می رسد گودرزی با رسانه های محلی قهر است چرا که با گذشت دو سال از دوران نمایندگی هنوز هیچ رسانه شهرستانی موفق به گفتگوی اختصاصی با وی نشده است.

به هر نحو انتظار می رود نماینده ممسنی به دغدغه های به حق مردم پاسخ بدهد و مطالبات آنها را پیگیری کند و آنچه عموم را آزار می دهد  و دغدغه رفع آن موضوع را دارند در اولویت کاریش باشد.


پایان گزارش /


منبع: نورآنلاین
نظرات بینندگان