کد خبر: ۱۱۸۰۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۶

بیانیه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فراشبنددر اعلام انزجار از آشوبگران

جای بسی تاسف است که در کنار این همه شور حماسه واین وحدت و یک صدایی هنوز هم برخی از مسئولین محلّی، مطالبه به حق مردم را بر نمی تابند و از رساندن صدای مردم به دولت در هراسند.

به گزارش شیرازه،  اعضای جبهه ی مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در فراشبند در بیانیه ای به شرح زیر هوشیاری ملت در برابر فتنه گران واغتشاش گرا ن را تحسین کرده وب رخی حواشی به وجود آمده توسط برخی خواص جهت عدم رسیدن صدای ردم به دولتمردان را جای تاسف خواندند.


بسم الله الرحمن الرحیم* *وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ ستایش خدای را که در هم شکننده سرکشان و نابود کننده ستم کاران است.

بار دیگردست جنایتکار مستکبران و شیاطین ازآستین عده ای از مزدوران، اذناب و اراذل و اوباش داخلی در آمد و با سوء استفاده از مطالبات به حق مردم فتنه ای دیگر به پا کردند و اقدام به قتل و غارت بیت المال، آتش سوزی و اهانت به مقدسات مردم نمودند تا شاید به زعم خود بتوانند خللی در عزم راسخ؛ وحدت بی نظیر ملت، و امنیت پایدار میهن اسلامیمان وارد نمایند، اما زهی خیال باطل.

همانطور که کارشناسان و نظریه پردازان غربی علیرغم عمق کینه و دشمنی نسبت به ملت ایران، هراسناک از بلند همتی ایرانیان هستند، و در این چند روز، امت اسلامی چه زیبا بلند همتی خود را به رخ جهانیان کشاندند و فتنه ای بزرگ را با اراده آهنین خود در هم پیچیدند.

در چهاردهم دی ماه و هم صدا با ایران اسلامی، بصیرت مثال زدنی مردم ولایت مدار شهرستان فراشبند که معطر به خون 255 آلاله به خون خفته می باشد، نمایش عظیمی از عمق اعتقاد و وفاداری به ارزش ها و آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی را نمایان ساخت وبرگ زرین دیگری در دفتر افتخارات خود را رقم زدند.

لذا با تأسی از کلام گهربارثامن الحجج(ع) که فرمودند:«مَن لَم یشکرالمُنعِم من المخلوقینَ لَمً یشکر الله عزّ وجَلّ» به پاس این حماسه عظیم وحضور دشمن شکنتان، پیشانی تواضع و سپاس بردرگاه احدیت می سائیم وعزّت وسربلندیتان را مسئلت داریم.

امّا سخن آخر اینکه جای بسی تاسف است که در کنار این همه شور حماسه واین وحدت و یک صدایی هنوز هم برخی از مسئولین محلّی، مطالبه به حق مردم را بر نمی تابند و از رساندن صدای مردم به دولت در هراسند، در همین جا اعلام می نمائیم ضمن تجدید میثاق با ولی فقیه و مولایمان امام خامنه ای(مد ظله العالی) و پای بندی به آرمانها وخون شهدا و برائت از فتنه گران، ضمن احترام به قانون درپیگری مشکلات مردم ساکت نخواهیم بود وهمچنان در صحنه باقی خواهیم ماند.

«وَلَن یَجعَل الله للکافرینِ علَیَ المؤمنینِ سبیِلا»(141نساء)

«14 دیماه 96 - جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فراشبند»

منبع: نخل بیدار

انتهای پیام/

برچسب ها: فراشبند ، انقلاب
نظرات بینندگان