کد خبر: ۱۱۸۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۸ - ۱۶ دی ۱۳۹۶

هلاکت یک شرور مسلح در استان فارس

فرمانده انتظامی استان فارس از به هلاکت رسیدن یک شرور مسلح در شهرستان «خرامه» از توابع استان فارس خبر داد.
به گزارش شیرازه، سردار احمدعلی گودرزی گفت: مأموران فرماندهی انتظامی استان فارس با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی مخفیگاه و محل تردد یک شرور مسلح و متواری به هویت « ح – م » را شناسایی کرده و تلاش برای دستگیری او را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پس از انجام هماهنگی قضائی، مأموران به مخفیگاه این فرد در اطراف کوه های شهرستان خرامه اعزام شده و مخفیگاه فرد شرور را محاصره کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه مأموران برای تسلیم شدن این فرد هشدارهای لازم را دادند، تصریح کرد: فرد شرور بدون توجه به هشدارهای مأموران اقدام به تیراندازی به سمت آنان و درگیری مسلحانه کرد.

گودرزی افزود: پس از مدتی درگیری، در نهایت این فرد شرور به ضرب گلوله مأموران به هلاکت رسیده و دو قبضه اسلحه جنگی به همراه فشنگ های مربوطه کشف شد.

وی با اشاره به شرارت ‏ ها و سوابق این فرد شرور، گفت: سرقت مسلحانه طلافروشی در شهرستان خرامه همراه با تیراندازی به سمت مردم، حمل و نگهداری سلاح، ایراد ضرب و جرح عمدی، تیراندازی به سمت مأموران نیروی انتظامی، قاچاق اسلحه و مهمات و سرقت مسلحانه از مهمترین اقدامات ضد امنیتی این شرور بوده است.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: هلاکت این شرور مسلح، موجی از شادی و اظهار رضایت مردم نسبت به عملکرد نیروی انتظامی و تشکر ویژه امام جمعه شهرستان در خطبه‏های نماز جمعه خرامه را به دنبال داشت.


نظرات بینندگان