کد خبر: ۱۱۸۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۴ - ۱۷ دی ۱۳۹۶

پیروزی نمایندگان شیراز در لیگ یک فوتسال کشور

در هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال تیم های رامک و بالان صنعت شیراز از سد حریفان خود گذشتند.
به گزارش شیرازه در چارچوب هفته یازدهم لیگ دسته اول فوتسال تیم بالان صنعت شیراز در دیدار خانگی در سالن آیت‌الله ربانی مقابل تیم شاهد تهران قرار گرفت. این دیدار در نهایت با نتیجه 3 بر صفر به نفع تیم بالان صنعت پایان یافت.

گل‌های تیم بالان صنعت را آرش مرادیان، مسعود فلاحی و سعید زارعی به ثمر رسانند. تیم بالان صنعت با این برد 13 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رسید.

تیم شاهد تهران به دلیل اعتراض به تصمیمات داوری بازی را متوقف کرد و یک دقیقه قبل از ادامه زمان بازی وارد زمین شد و بازی به جریان افتاد.

تیم رامک شیراز دیگر نماینده شیراز در لیگ دسته اول فوتسال در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم ساکا پخش سقز رفت و این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر یک به نفع تیم رامک پایان یافت.

هر دو گل رامک را محمد زارعی به ثمر رساند و محمد شاهسون نیز تک گل تیم ساکا پخش را به ثمر رساند. تیم رامک با این برد 11 امتیازی شد و از منطقه خطر به خوبی فرار کرد.

در دیگر دیدارهای این هفته تیم استقلال ماهشهر 3 بر یک از سد تیم پاس تهران گذشت. شهرداری رشت 3 بر صفر رعد اصفهان را مغلوب کرد. دانشکده دزفول 6 بر 2 تیم دانش فریمان را شکست داد.

نفت امیدیه 3 بر یک سن ایچ ساوه را مغلوب کرد. رعد هوایی مشهد 4 بر یک صالحین ورامین را شکست داد. پیمان شاهرود 6 بر 4 از  اهورا بهبهان شکست خورد.


منبع: تسنیم
برچسب ها: شیرازه ، فوتسال ، ورزش
نظرات بینندگان