کد خبر: ۱۱۸۰۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۱۷ دی ۱۳۹۶
فرماندار اقلید:

لزوم ایجاد بستر مناسب برای فعالیت و حضور فرهنگی و اجتماعی بانوان در اقلید

فرماندار اقلید بر لزوم ایجاد بستر مناسب برای فعالیت و حضور فرهنگی و اجتماعی اقشار مختلف به ویژه بانوان در این شهرستان تأکید کرد.

به گزارش شیرازه، صالح مشتاقی لار در جلسه شورای عمومی که با حضور امام جمعه و برخی از مسؤولان شهرستانی در سالن شهید بهمن شریفی فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: فرهنگ اصل و اساس است و باید جلسات شورای فرهنگ عمومی با قوت و مؤثر برگزار شود.

وی با بیان اینکه نباید مباحث و موضوعات ابتدایی در شورای فرهنگ عمومی مطرح و وقت ارزشمند این شورا را بگیرد بر لزوم تشکیل کارگروه‌های فرهنگی زیرمجموعه شورای فرهنگ عمومی تأکید کرد.

مشتاقی لار به خلأ فرهنگی در امور مختلف به ویژه در حوزه بانوان اشاره و با بیان اینکه این خلأ می‌تواند آسیب‌زا باشد عنوان کرد: باید به عنوان متولیان فرهنگی بستر و فضای مناسب برای فعالیت اجتماعی و فرهنگی و... آن‌ها را فراهم کنیم.

فرماندار اقلید خاطرنشان کرد: باید فضا برای حضور و فعالیت اقشار مختلف مردم در سطح شهر و شهرستان فراهم شود و تنها گروه خاصی مدنظر نباشد.

وی عدم وجود بستر مناسب فرهنگی و اجتماعی را یکی از عوامل افزایش میل افراد به مهاجرت از این شهرستان عنوان کرد و گفت: باید با ایجاد بستر مناسب برای حضور و فعالیت و پویایی هرچه بیشتر نسل جوان، توانمند و پرکار مانع تحقق این امر شویم.

مشتاقی لار بر نگاه فرهنگی تأکید کرد و تشکیل کارگروه‌های مختلف فرهنگی باید بدون موازی کاری و با همپوشانی و در راستای خدمت مؤثر فرهنگی به مردم صورت گیرد.

منبع: کلید فارس

برچسب ها: اقلید ، فارس ، فرهنگی
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی آبادیان
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۶
0
لطفا چرا موسیقی محلی شیراز، وسنتی. اینقدر کمرنگ شده است.باتوجه ب اینکه این نوع موسیقی با قدمت تاریخی بسیاربالا که ریشه در زبان و ادبیات فارسی ایران زمین دارد توجه آنچنانی نمی شود