کد خبر: ۱۱۸۱۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۱ - ۱۸ دی ۱۳۹۶

نگرانی مضاعف پاسارگادی ها از سرنوشت کاپیتان نفتکش ایرانی

اما هنگامی این خبر برای مردم پاسارگاد شوک آور و ناراحت کننده تر شد که نام کاپیتان مجید قصابی عروجی از جوانان برومند شهرستان پاسارگاد در صدر اسامی مفقودین به چشم خورد.
به گزارش شیرازه، صبح دیروز خبری با عنوان «حادثه نفتکش ایرانی در دریای چین» بر روی خروجی خبرگزاری ها و رسانه های کشور قرار گرفت، این حادثه در صد و پنجاه کیلومتری بندر شانگهای چین، بین کشتی تجاری چین و نفت کش ایران که به گفته مسؤلان حامل یک میلیون بشکه نفت به مقصد کره جنوبی بوده، رخ می دهد.

 انتشار این خبر به همراه انتشار اسامی سی و دو خدمه این نفت کش باعث شد تا هموطنانمان از همان ساعات اولیه برای سلامتی خدمه این نفت کش دست به دعا بردارند.

 به گزارش طنین پاسارگاد، اما هنگامی این خبر برای مردم پاسارگاد شوک آور و ناراحت کننده تر شد که نام کاپیتان مجید قصابی عروجی از جوانان برومند شهرستان پاسارگاد  در صدر اسامی مفقودین به چشم خورد.

از همان ساعات مردم شهرهای پاسارگاد نگران سلامتی این دریادل برومند شدند و هر شخصی به هر نحوی برای سلامتی این جوان پرافتخار دست به دعا برداشت.

 آخرین اخبار رسمی و موثق حکایت از آن دارد که تا این لحظه هیچ خبری از مفقودین این نفت کش در دست نیست.

اما مدیر عامل شرکت ملی نفت کش ایران می گوید هیچ مستندی دال بر از بین رفتن و فوت ۳۲ نفر از سرنشینان این نفتکش وجود ندارد و در این میان احتمال دارد این ۳۲ نفر با استفاده از قایق های نجات از منطقه گریخته باشند که امیدواریم این احتمال به واقعیت بپیوندد.

اما خبری هم چند دقیقه پیش، خبرگزاری مهر منتشر کرد با تیتر «تلفن کاپیتان شیرازی همچنان روشن است»

خبرگزاری مهر اورده است: طبق گفته یکی از اقوام کاپیتان کشتی حادثه دیده ایرانی تلفن همراه «کاپیتان عروجی» روشن است اما کسی پاسخگو نیست.

یکی از بستگان نزدیک مجید قصابی عروجی کاپیتان شیرازی کشتی حادثه دیده ایران در گفت و گو با خبرنگار مهر، گفت: آخرین گفت و گوی کاپیتان با همسرش ظهر شنبه بود و هیچگونه ناراحتی و یا مشکلی را بیان نکرده است.

وی افزود: در زمان انجام این گفت وگو کشتی ایرانی بر روی آبهای کشور چین بوده و کاپیتان از وضعیت عادی دریا نیز خبر داده است.

این بی اطلاعی از وضعیت کاپیتان و دیگر سرنشینان کشتی در حالی است که تلفن ماهواره ای کاپیتان زنگ می خورد اما کسی پاسخگو نیست.

بنا بر این گزارش دو دانشجوی اهل شهرستان ممسنی به نام های سجاد عبدالهی و پوریا عیدی پوردر این حادثه مفقود شده‌اند.


نظرات بینندگان