کد خبر: ۱۱۸۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۱۸ دی ۱۳۹۶

افشای کمک ۳۰ میلیون‌دلاری صهیونیست‌ها به دامادترامپ

به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است درباره اینکه جرد کوشنر از یک شرکت مالی رژیم صهیونیستی، ۳۰ میلیون دلار پول برای سرمایه‌گذاری در مریلند دریافت کرده است.
به گزارش شیرازه،روزنامه نیویورک تایمز روز گذشته (یکشنبه) در مطلبی فاش کرد که «جرد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پیش از سفر ماه مه سال گذشته خود به اراضی اشغالی فلسطین، 30 میلیون دلار پول از یک مؤسسه مالی صهیونیستی دریافت کرده است.

در واقع شرکت های متعلق به جرد کوشنر 30 میلیون دلار از «منورا میتاچیم»، یک شرکت مالی مطرح در اراضی اشغالی فلسطین دریافت کرده اند. گزارشها حاکی از آن است که این مبلغ برای انجام سرمایه گذاری در ساختمان های مریلند بوده است که متعلق به شرکت جرد کوشنر است.

کوشنر سال گذشته میلادی پیش از آغاز فعالیت خود در کاخ سفید، از پست های خود در شرکت های خصوصی اش استعفا کرد؛ اما همچنان سهامی جزئی در این شرکت ها دارد.

روزنامه نیویورک تایمز پیش از این هم گزارش کرده بود که خانواده ترامپ یک خانواده ثروتمند رژیم صهیونیستی را متقاعد کرده اند که با پرداخت 200 میلیون دلار، آپارتمان هایی را در منهتن نیویورک خریداری کنند. شرکت کوشنر همچنین چندین بار از بانک های بزرگ رژیم صهیونیستی وام گرفته است و حتی مبالغی را به گروه هایی در کرانه باختری اهدا کرده است.

این گزارشها در حالی منتشر شده است که روز گذشته هم مشخص شد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا قرار است تحقیقاتی را درباره  تخلف شرکت های متعلق به کوشنر آغاز کند. این تحقیقات درباره استفاده شرکت های کوشنر از طرح اخذ گرین کارت آمریکا با روش سرمایه گذاری است. گویا در ماه مه سال گذشته میلادی، سرمایه گذاران چینی دستکم 7.7 میلیارد دلار در آمریکا سرمایه گذاری کره اند و در مقابل 40 هزار گرین کارت دریافت کرده اند.

نظرات بینندگان