کد خبر: ۱۱۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۶

گردشگری حلال تحت فقاهت حضرت آیت الله شاهرودی در کشور

مدیر عامل موسسه توسعه و تحقیق گردشگری حلال گفت: این موسسه در 20 مورد انواع کار و کسب بین المللی و گردشگری فعالیت می کند.

به گزارش شیرازه، احمدی مقدم مدیر عامل و مسولان موسسه توسعه و تحقیق گردشگری با علایق ویژه(گردشگری حلال) با حضور در دهکده گردشگری عباس برزگر اولین نشان گردشگری حلال در کشور را به آقای برزگر و دهکده گردشگری وی اهدا کرد.

مدیرعامل موسسه گردشگری حلال کشور در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به آقای عباس برزگر، این موفقیت برای اولین بار در کشور را مایه افتخار شهرستان بوانات برشمرد و گفت: این موسسه پس از 10 سال تحقیق و بررسی تحت فقاهت حضرت آیت الله شاهرودی مدت 3 سال است که با برند سی تی وان در زمینه گردشگری شروع بکار کرده است.

وی افزود: این نشان بعد از تحقیقات انجام گرفته در زمینه گردشگری و خدمات گردشگری دهکده عباس برزگر و با اهتمام و شرکت در کلاس های آموزشی خود آقای برزگر به خانواده و دهکده گردشگری عباس برزگر در روستای امامزاده بزم بوانات اهدا شده است که امیدواریم با این نشان جناب برزگر بتواند بیش از پیش در امور گردشگری برای خود و کشور موفق باشد.

احمدی مقدم در ادامه به نشان گردشگری و برچسب حلال در دنیا و اعتماد مردم به این برچسب ها اشاهر کرد و اظهار داشت: اعطای برچسب حلال توسط کشورهای بیگانه در صنایع مختلف در دنیا سبب شده که از این طریق سود هنگفتی به آن کشورها برسد و با شروع بکار این موسسه امیدواریم که کشورهای دیگر نیز از این برند در صنایع خود نظیر گردشگری، البسه، خوراکی ها و ... استفاده کنند تا بتوان سود بیشتری برای کشور داشته باشد.


منبع: حرف رسا
برچسب ها: گردشگری ، شاهرودی ، فارس
نظرات بینندگان