کد خبر: ۱۱۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۶
نماینده مردم شهرستان اقلید :

لزوم پوست‌اندازی و تغییر رویه برخی از مدیران/درد مردم را باور کنید

نماینده مردم شهرستان اقلید گفت: ما ملت ایران پای نظام و استقلال کشور ایستاده‌ایم و فرصت به سوءاستفاده کنندگان نمی‌دهیم.

به گزارش شیرازه، سید حسین افضلی در جمع مردم روستای خنجشت به مسائل روز کشور و اغتشاشات اخیر اشاره و اظهار داشت: در طول تاریخ هرگاه کشور دچار بحران شد و دشمن احساس کرد که ضعیف شدیم، بدون استثنا وارد میدان شد و برای ضربه به ما اقدام کرد.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی جنگ تحمیلی را نمونه‌ای از این توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: ملت ایران برای نخستین بار در طول تاریخ دنیا با دستان خالی در برابر تمام دنیا (دشمن) ایستاد.

وی افزود: امروز نیز ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی تصمیم گرفتند دست به دست هم داده و در راستای حفظ استقلال کشور بلندپروازی کرده و در حوزه‌های مختلف علوم هسته‌ای، آی تی، نانوتکنولوژی، هوافضا و...حرف جدی بزنند و تمام این کارها را با دستان خالی انجام می‌دهند.

افضلی با اشاره به تحریم بیان کرد: باوجوداینکه دشمن تمام‌قد در مقابل ما ایستاده است و با وجود شرایط سخت موجود، ملت با گوشت و پوست و خون خود ایستاده است.

وی با بیان اینکه سودجو، جاسوس و خائن همه‌جا هست، اظهار نمود: ممکن است اشتباه کرده باشیم، از ابتدای انقلاب تاکنون بسیاری از مسائل که تجربه نداشتیم را تجربه کردیم، عده‌ای سوءاستفاده کردند، برخی مواقع بی‌عدالتی شد و...، اما همین نظام در مقابل رئیس‌جمهورش نیز اگر خطا کرد می‌ایستد و تعارفی با فردی ندارد.

افضلی گفت: ما کشوری بودیم که هیچ کار نمی‌توانستیم انجام دهیم اما اکنون تمام کارهای بزرگ و پروژه‌های عظیم را نیروهای داخلی و جوانان این مرز و بوم انجام می‌دهند و تمام سدها، سیلوها، تونل، کارخانه‌ها و... به دست خودمان ساخته می‌شود و دشمن نیز از این قدرت امروز ما آگاه است.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی به اعتراض به حق مردم در زمینه‌های بیکاری، مشکلات معیشتی، اشکالات جدی مدیریت در برخی مواقع و... و سوءاستفاده عده‌ای از این مطالبات اشاره و خاطرنشان کرد: ملت ایران تصمیم گرفت ستون استقلال کشور را چنان مستحکم کند که مانند گذشته نشود و هر بار که فضا مه‌آلود شد دشمن به کشور حمله کند.

وی ادامه داد: جوانان و نسل کنونی کشور ما می‌کوشند تا این ارزش‌ها را با خون خود محکم کنند و دشمن نیز می‌داند ازاین‌رو توطئه‌ای که امروز دشمن برنامه‌ریزی می‌کند متفاوت از گذشته است.

افضلی گفت: باید دقت کنیم که چرا رئیس‌جمهور آمریکا با تمام مسائل و مشکلات کشور خود و قدرت و پایگاه و... که تا دیروز ما را ملتی تروریستی می‌خواند، امروز برای ما پیام داده و دلسوزی می‌کند، و یا چرا رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر کشورهایی که شیره جان کشور و خون ملت مکیدند تا به ابرقدرت‌های امروز تبدیل شدند، به ما ترحم می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر ما ملتی فقیر، بدبخت و درگیر بودیم مستکبران کاری به ما نداشتند ازاین‌رو باید هوشیار باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مطالبه مردم به حق است و با بیان اینکه به عنوان یکی از نمایندگان مردم اعلام می‌کنم که برخی از مدیران باید پوست انداخته و تغییر رویه دهند و باور کنند که مردم درد دارند، تصریح کرد: ما ملت ایران پای نظام و استقلال کشور ایستاده‌ایم و فرصت به سوءاستفاده کنندگان نمی‌دهیم.

افضلی بر لزوم تلاش مسؤولان برای رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم تأکید و با اشاره به حضور در بسیاری از روستاهای سطح شهرستان اقلید و بررسی مسائل مردم از نزدیک، از همراهی مسؤولان شهرستانی که با تعامل و همدلی در راستای رفع مشکلات می‌کوشند، تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه با وجود کمبود اعتبار و مشکلات موجود، اقدامات ارزنده‌ای در سطح شهرستان اقلید انجام شده است تصریح کرد: از سهم 2 و نیم میلیارد تومان اعتبار نفت و گاز و توازن شهرستان اقلید، علاوه بر اعتبارات زمین چمن، بنیاد برکت و...، یک میلیارد و 955 میلیون تومان اعتبار برایی خنجشت در نظر گرفته شد.

نماینده مردم شهرستان اقلید در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: این اعتبار به معنای نادیده گرفتن حق سایر مناطق نیست بلکه نتیجه تلاش مسؤولان است.

وی به خدماتی که در سطح شهرستان ارائه شد اشاره و بیان کرد: اگر مشکلی پیش نیاید گازرسانی به روستاهای سطح شهرستان با اعتباری بالغ بر 95 میلیارد تومان به پایان می‌رسد.

افضلی با تأکید بر اینکه کار باید اصولی انجام شود، به تقاطع راه‌آهن و آزادراه شمالی جنوبی و شرقی غربی کشور در اقلید اشاره و عنوان کرد: خارج کردن اقلید از بن‌بست تنها با چند بار نمایش دادن این شهرستان در صداوسیما امکان‌پذیر نیست بلکه باید اصولی اقدام می‌شد.

وی گفت: راه‌آهن یزد به اقلید برای شهرستان ما طرحی کلیدی است، که با وجود ابلاغ 57 میلیاردی، 137 میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.

افضلی از برخی جوسازی‌هایی که در فضای مجازی تحت عنوان توسعه و سند توسعه و برای دلسوزی اقلید مطرح می‌شود، انتقاد کرد و بیان داشت: این مسائل ریشه در جاسوسی دارد که در زمان مناسب در مورد آن صحبت و منتشر می‌کنم.

نماینده مردم شهرستان اقلید ادامه داد: باید هوشیار بوده و مسائل و دردها را با همدلی و تعامل حل کنیم.

وی گفت: اگر نماینده یا مسؤولی اشتباه کرد، مدیری درست خدمت نکرد و... باید چوبش را بخورد اما کشور و استقلال و امنیت آن باید به هر قیمتی حفظ شود.

افضلی با اشاره به جلسه‌ای که پیش از این با شورای اسلامی خنجشت برگزار و مسائلی که تاکنون برطرف شد، اشاره و از روند مثبت ارائه خدمات در سطح شهرستان اقلید در حال حاضر ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: نمی‌خواهم بگویم که دیگران چه کاری انجام داده یا ندادند، اما شهرستانی که هنوز راه‌های آن روستایی بوده و نیاز به اصلاحات بسیاری در زمینه‌های مختلف دارد و کمبودهایش انباشته شده است نیاز به همت جهادی و همدلی برای شتاب دهی به اصلاحات مسائل آن دارد نه اینکه با هر قدم مثبتی که برداشته می‌شود، فضاسازی‌های مختلف ازجمله اقلید-سرحد و... صورت گیرد.

نماینده مردم شهرستان اقلید یادآور شد: افرادی که در فضای مجازی به دنبال ایجاد تنش هستند و خود را دلسوز شهرستان می‌نامند، چه گام مثبتی برای پیشرفت شهرستان برداشتند.

وی در پایان سخنان خود اظهار نمود: اعتبارات محدود است برخی از مشکلات و کمبودهای موجود در حال حاضر جبران نمی‌شود اما از مسؤولان شهرستانی می‌خواهم با تمام توان خود در راستای رفع مشکلات بکوشند و تلاش کنند و با داشته‌های موجود برای رفع درد مردم اقدام مؤثر انجام دهند.

منبع: کلید فارس

انتهای پیام/

برچسب ها: اقلید ، نماینده ، فارس
نظرات بینندگان