کد خبر: ۱۱۸۱۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۹ دی ۱۳۹۶

پیوستن به شرکت‌های واسطه‌ای؛ شرط مجوز جایگاه‌های «جدید» سوخت

نماینده تبریز در مجلس با اشاره به تداوم تعلیق مدیران شرکت پخش در چند استان به‌علت کارت زرد مجلس به زنگنه گفت: صدور مجوز برای جایگاه‌های جدید سوخت، مشروط به پیوستن به شرکت‌های کاغذی واسطه‌ای شده است.
پیوستن به شرکت‌های واسطه‌ای؛ شرط مجوز جایگاه‌های «جدید» سوخت

به گزارش شیرازه،احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دستور چند هفته پیش مدیرعامل شرکت پخش در پی کارت زرد مجلس به بیژن زنگنه وزیر نفت، گفت: پس از پیگیری‌های ما تنها مدیر شرکت پخش استان آذربایجان شرقی به کار خود بازگشته است و سایر مدیران استانی این شرکت هنوز از کار معلق هستند.

* وزیر نفت همچنان در حال لجاجت با مجلس 

وی ادامه داد: گویا وزیر نفت همچنان در حال لجاجت با مجلس به واسطه قانع نشدن نمایندگان از پاسخش به سوال آنان درباره برندینگ سوخت است.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: هم اکنون اجرای طرح برندینگ سوخت برای جایگاه‌های فعلی متوقف شده اما صدور مجوز برای اخذ امتیاز جایگاه‌های جدید عرضه سوخت منوط به پیوستن به شرکت‌های کاغذی واسطه میان وزارت نفت و مصرف‌کنندگان شده است.

 علیرضابیگی  با حکم مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور، تعدادی از مسئولان استانی این شرکت در حوزه‌هایی که نمایندگانشان در زمره طراحان سوال از وزیر نفت بوده‌اند، برکنار شدند.

وی تصریح کرده بود: علت برکناری این مدیران استانی شرکت پخش، قصور آنها در عدم تلاش کافی به‌منظور اقناع نمایندگان سوال‌‌کننده از وزیر و کارت زرد مجلس به وی عنوان شده است.

نماینده تبریز در مجلس گفته بود : در این راستا مدیران شرکت پخش استان‌های خراسان رضوی، یزد ، اصفهان و آذربایجان شرقی از کار برکنار شدند، که البته با پیگیری‌هایی که صورت گرفت، شنبه شب، حکم بازگشت مدیر آذربایجان شرقی به کار صادر شد.

این نماینده مجلس افزوده بود: وزیر نفت یادداشتی خطاب به مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور نوشته و تصریح داشته است اقدام وی در برکناری چند مدیر استانی این شرکت صحیح بوده و آنان سزاوار چنین برخوردی بوده‌اند.


منبع: فارس
نظرات بینندگان