کد خبر: ۱۱۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۰ - ۱۹ دی ۱۳۹۶

برنامه ریزی در حوزه صنعت گردشگری زرقان در دستور کار قرار گرفت

حوزه صنعت گردشگری زرقان توسط معاون گردشگری استان فارس به همراه برخی از مسؤولان بخش زرقان مورد بازدید قرار گرفت.

به گزارش شیرازه، فروزانی سرپرست معاونت گردشگری و امور زائرین استانداری فارس به همراه  بخشدار زرقان،شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای زرقان ولپویی ودهیار وشورای اسلامی بندامیر از مناطق هدف گردشگری بخش زرقان از جمله پارک جنگلی انقلاب شهرداری زرقان،کاروانسرای زکیخانی،خانه تاریخی واقفی،بوریابافی،بندتاریخی بندامیر وموزه مردم شناسی شهر لپویی بازدید کرد.


غلامحسین فروزان شهردار زرقان گفت : تملک و مرمت خانه حیدر زرقانی و همچنین بازسازی کاروانسرای زکی خانی از مهمترین دستاوردهای شهرداری زرقان در جهت توسعه صنعت گردشگری و حفظ میراث فرهنگی به شمار می رود.


وی ادامه داد : از دیگر جاذبه های مهم صنعت گردشگری در زرقان وجود فرودگاه تفریحی و پیست اسب سواری ملل میباشد که این دو مجموعه تاثیر بسزایی در روند توسعه گردشگری زرقان خواهد داشت که البته برنامه ریزی در این حوزه ها میبایست به صورت جدی تر دنبال شود.


شهردار زرقان بیان کرد : امیدواریم با ورود و سرمایه گذاری بخش خصوصی به پارک جنگلی،کاروانسرای زکی خانی و منزل سردار حیدر زرقانی شاهد توسعه روز افزون صنعت توریسم و گردشگری در زرقان باشیم.


در حاشیه این بازدید بخشدار زرقان از پیگیری های سرمایه گذاری بخش خصوصی در زمینه گردشگری بخش زرقان گزارشی شرح و مقرر شد در این خصوص با تایید کمیته فنی بخش گردشگری استانداری فارس تصمیماتی اخذ گردد.

IMG_8956

IMG_8985

IMG_8966

IMG_9009

IMG_9031

IMG_9051

IMG_9063

IMG_9071

IMG_8962

IMG_8993

IMG_8987

منبع:   زرقان ما

برچسب ها: زرقان ، صنعت ، فارس
نظرات بینندگان