کد خبر: ۱۱۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۴ - ۲۰ دی ۱۳۹۶
امام جمعه اقلید خطاب به مسؤولان:

با برخورد نادرست، خدمات نظام را زیر سؤال نبرید/ لزوم توجه مسؤولان به عدالت اجتماعی

امام جمعه اقلید با تأکید بر لزوم توجه کافی به عدالت اجتماعی، خطاب به مسؤولان گفت: با برخورد نادرست با مردم و عدم توجه به مسائل و مشکلات آن‌ها، خدمات ارزنده نظام را زیر سؤال نبرید.

به گزارش شیرازه، حجت‌الاسلام محمدصادق طالبی در جلسه هماهنگی بزرگداشت دهه فجر که  با حضور فرماندار و معاون وی، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشداران و برخی از مسؤولان شهرستانی در سالن اجتماعات شهید بهمن شریفی فرمانداری اقلید برگزار شد اظهار داشت: باید شکر نعمت های الهی را بجا آورد.

وی با اشاره به اهمیت عدالت اجتماعی و با بیان اینکه این امر یکی از نعمت های بزرگ الهی است که باید شکر آن را بجای آوریم عنوان کرد: خدمت شبانه روزی بدون انصاف و عدالت اجتماعی بی فایده است.

طالبی رسیدگی به مسائل مردم و خدمت به آن ها را وظیفه مسؤولان خواند و با بیان اینکه نباید به راحتی و بی تفاوت از کنار مشکلات آن ها گذشت، تصریح کرد: در مواردی که قانون و اختیارات اجازه رفع مشکلی را نمی‌دهد، با رفتار و برخورد درست با مردم آن‌ها را قانع کرده و پاسخگو باشیم.

امام جمعه اقلید هر صندلی ریاست را حاصل خون ده ها شهید عنوان کرد و گفت: جوانان و مردم غیور ایران اسلامی در راستای حفظ کشور و عزت و استقلال آن جهاد کرده و هزاران شهید و جانباز و ایثارگر فدا کردند و هنوز نیز جوانان ما در خارج از مرزهای کشور برای دفاع از ارزش ها و امنیت ما خون می دهند از این رو باید قدردان و خدمتگذار واقعی آن ها باشیم.

طالبی با اشاره به اغتشاشات اخیر و آشوب فرصت‌طلبان و دشمنان و با تأکید بر اینکه نباید فرصت به افرادی که به دنبال سوءاستفاده برای بدنامی نظام و زیر سؤال بردن امور هستند، داده شود، بیان کرد: رسیدگی به امور مردم، تکریم ارباب‌رجوع و رعایت اصل عدالت اجتماعی باید سرلوحه کار ما قرار گرفته و با برخورد نادرست موجب زیرسؤال بردن خدمات ارزنده نظام و انقلاب نشویم.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام مبارک دهه فجر را گرامی داشت و با بیان اینکه زمان موجب فراموشی بسیاری از مسائل می شود گفت: باید مناسبت های ملی و مذهبی را گرامی و زنده نگه داشت.

امام جمعه اقلید به اجرای برنامه های متعدد و متنوع دهه فجر (جشن ها و...) اشاره و بیان کرد: تبیین ارزش ها و آرمان های والای انقلاب و نظام باید سرلوحه ویژه برنامه های دهه فجر باشد.

طالبی خطاب به مسؤولان گفت: با مردم روراست باشید و هر جا که نتوانستید به بهره‌برداری برسید بازگو کنید.

وی تصریح کرد: اعتبارات محدود است و برخی کارها را نمی‌توان انجام داد ازاین‌رو از کلنگ زنی‌های بی‌مورد پرهیز شده و بر اساس مدیریت جهادی و انقلابی حرکت شود.

منبع: کلید فارس

برچسب ها: اقلید ، فارس ، طالبی
نظرات بینندگان