کد خبر: ۱۱۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۶ - ۲۰ دی ۱۳۹۶
خواسته مردم روستاهای فراشبند از امام جمعه:

مسئولین حداقل سالی یکبار به روستا هاسر بزنند

مردم روستای خور از توابع بخش مرکزی شهرستان فراشبند عصر روز یکشنبه 17 دی 96میزبان امام جمعه فراشبند بودند.

به گزارش شیرازه،  حجت الاسلام " هادی ابراهیمی" امام جمعه فراشبند به همراه مسوول ستاد نماز جمعه  و تنی چند از اعضای ستاد نماز جمعه فراشبند برای بررسی مشکلات و همچنین دیدار با مردم یکی از روستای محروم شهرستان به روستای خور سفر کرد.

در این بازدید امام جمعه فراشبند یکی از برکات این انقلاب را توجه ویژه به روستائیان و عشایر و مناطق محروم دانست و گفت: وضعیت زندگی و امکانات روستائیان و عشایر نسبت به قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و این از برکات این انقلاب است که روستاییان و عشایر مورد توجه قرار گیرند و بتوانند خود را در سطوح مختلف مطرح کنند.

وی افزود: روستاییان و عشایر مردمانی پاک و با صداقت هستند و این را به خوبی ثابت کرده اند و سخاوت و از خود گذشتگی و ایثار، در زندگی آنان کاملا مشهود است و نمونه بارز آن حضور در دفاع مقدس و شهدای این قشر از مردم ایران در دفاع حق علیه باطل بود.

امام جمعه فراشبند افزود: روستاییان و عشایر یکی از فعالان و اثرگذارترین قشر جامعه در عرصه اقتصادی هستند و فعالیت های گوناگونی در زمینه اقتصادی انجام می دهند.

وی تولید گوشت، لبنیات، چرم، صنایع دستی را از جمله محصولاتی دانست که توسط روستاییان و عشایر تولید می شود که نمونه ای بارز از اقتصاد مقاومتی است .

حجت الاسلام ابراهیمی در این دیدار به صورت چهره به چهره و از نزدیک با مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم این منطقه آشنا شد و به بررسی مشکلات آنها پرداخت و  قول مساعد جهت پیگیری و رفع مشکلات آنها را داد.


در پایان این دیدار در نشستی که با اهالی این روستا صورت گرفت مردم روستای خور ضمن تقدیر و تشکر از حسن توجه امام جمعه فراشبند به مناطق محروم از وی خواستند که صدای آنها را به گوش مسئولان برسانند و  از آنها بخواهند تا حداقل سالی یک بار از نزدیک وضعیت زندگی روستاییان را ببینند و به مشکلات آنان رسیدگی کنند.

در ادامه مشکلات و معضلات این منطقه محروم توسط رییس شورای اسلامی و دهیاری این روستا مطرح، بررسیو مقرر شد که  امام جمعه فراشبند نسبت به رفع مشکلات موجود با همکاری مسئولان در سطوح مرتبط مدیریتی خود در شهرستان اقدامات لازم را برای آنها انجام دهند.



منبع: نخل بیدار

برچسب ها: فراشبند ، فارس ، روستا
نظرات بینندگان