کد خبر: ۱۱۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۲۱ دی ۱۳۹۶

بندامیر زرقان از مشکل نبود گاز رنج می برد

نبود گاز دغدغه‌ای که مردم روستای بندامیر زرقان سالهاست با آن دست و پنجه نرم می‌کنند.

به گزارش شیرازه سرما چندی است بساط خود را در بسیاری از نقاط کشور حتی مناطق گرم  پهن کرده، اما روستاهایی همچون بندامیر زرقان از نعمت لوله‌کشی گاز طبیعی محروم هستند.

برای توسعه و بهبود وضع زندگی در هر جا و مکانی نیاز است تمام زیر ساخت ها انجام شود و در صورتیکه هریک از این زیر ساخت ها نباشد و امکانات در اختیار مردم قرار نگیرد مسلما محیط دیگری را برای گذران زندگی خود انتخاب می کنند.

حال در روستاهایی که فرصت و ظرفیت های مناسبی برای توسعه و پیشرفت وجود دارد آیا نباید امکانات و زیرساخت های اساسی و لازمه زندگی فراهم شود.

با در نظر داشتن چنین مشکلات و کمبودهایی آیا سرمایه گذاری در چنین جاهایی هزینه می کند؟ آیا جوانان که امروزه دسترسی به تکنولوژها پیدا کردند با در نظر داشتن امکانات رفاهی در شهر های بزرگ، آیا زندگی در چنین روستاها را انتخاب می کنند؟

این روستا با ۱۵۰۰ نفر جمعیت در پروژه‌های گازرسانی قرار گرفته و به گفته مصیب روستایی دهیار آن بخشی از شبکه گازرسانی نیز کشیده شده اما به مدت ۹ ماه است که عملیات شبکه‌گذاری متوقف شده است.

نماینده اداره گازاستان در جلسه اداری بخش زرقان گفته بود که روستای بند امیر پروژه گاز رسانی  آن ۸۰ درصد پیشرفت داشته و تا یک هفته تا ده روز آینده این عملیات اجرایی خواهد شد.

حالا باید دید تا کی مسئولان به دغدغه‌ی اصلی مردم این روستا که نبود گاز هست توجه ویژه می‌کنند و این معضل بزرگ را حل خواهند کرد.

منبع:  زرقان ما

برچسب ها: زرقان ، گاز ، فارس
نظرات بینندگان