کد خبر: ۱۱۸۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۲۰ دی ۱۳۹۶
استاندار فارس در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی:

دهه فجر نماد وحدت است/ نظام جمهوری اسلامی خدمات بی شماری به مردم ارائه کرده است

استاندار فارس گفت: انقلاب اسلامی ایران با وحدت کلمه درکنار رهبری برجسته امام راحل به پیروزی رسید و برگزاری مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب نیز باید بر اساس تقویت وحدت در میان آحاد مردم جامعه باشد.

به گزارش شیرازه، اسماعیل تبادار در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ضمن تاکید بر اینکه این مراسم باید با نگاه ژرف و برنامه‌ریزی دقیق برگزار شود، ایام الله دهه فجر را نماد برجسته وحدت دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران با وحدت کلمه در کنار رهبری برجسته و بی نظیر امام راحل به ظهور رسیده است بنابراین برگزاری مراسم بزرگداشت پیروزی انقلاب نیز باید بر اساس تقویت وحدت در میان آحاد مردم جامعه باشد.

تبادار خاطر نشان کرد: همه آحاد جامعه به رغم اختلاف دیدگاه ها دل در گرو این نظام دارند و خواهان قدرت روزافزون کشور در عرصه های مختلف هستند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه بیان و ارائه خدمات جمهوری اسلامی در دهه فجر از اهمیت ویژه ای برخوردار است، گفت: نکته شاخصی که در کنار این موضوع باید تببین و تعریف شود این است که نظام جمهوری اسلامی در بحران ها و گرفتاری های متعددی از جمله جنگ 8 ساله و تحریم های طولانی توانسته است خدمات بی شماری را به مردم ارائه دهد که نشان دهنده اهمیت استقلال در جهان بینی انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه افزود: البته هر زمان که به مصلحت مردم، نظام، اسلام و منافع ملی باشد؛ رویکرد حکیمانه و عالمانه جمهوری اسلامی ایران همواره بر اساس تعامل مثبت با جهان تعریف شده است.

تبادار همچنین با بیان اینکه مردم صاحبان اصلی انقلاب و نظام هستند و کشور نیز همه بحران ها را به پشتوانه مردم پشت سر گذاشته است بر مردمی بودن بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی از کمیته های 24 گانه ستاد برگزاری مراسم دهه فجر انقلاب اسلامی در استان فارس خواست برگزاری این مراسم را با تکیه بر مردم برگزار کنند.

وی ایجاد نشاط و امیدواری و پرهیز از ترویج بذر نا امیدی در جامعه را یکی از وظایف مهم کمیته های برگزار کننده مراسم دهه فجر دانست و افزود: زمانی که امیدواری در جامعه گسترش یابد مجال و فرصت بیشتری برای خدمت رسانی به مردم در اختیار مسئولان قرار خواهد گرفت.

استاندار فارس با بیان اینکه محافل هنری و برنامه های مردمی باید برای معرفی خدمات دولت مغتنم شمرده شود، بر ایجاد وحدت در دهه فجر تاکید و خاطر نشان کرد: همه برنامه هایی که درایام الله دهه فجر برگزار می شود به ویژه سخنرانی ها باید بر اساس ایجاد و تقویت وحدت بیش از پیش در جامعه باشد.

انتهای پیام/


نظرات بینندگان