کد خبر: ۱۱۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۶
فرماندار لامرد:

جشن های سالگرد پیروزی انقلاب باید مردمی برگزار شود/ هیچ پروژه ناقص نه کلنگ زنی می شود و نه افتتاح

فرماندار لامرد در اولین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان لامرد گفت: باید زمینه ای فراهم شود که مردم خودشان جشنهای پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار نمایند.

به گزارش شیرازه،  اولین جلسه ستاد دهه فجر شهرستان لامرد با حضور اسدالهی فرماندار لامرد و اعضای ستاد در سالن شهید جنگ آور فرمانداری برگزار شد.

محمد اسدالهی در این جلسه ضمن تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن های دهه فجر به حضور حداکثری مسئولین در این برنامه ها اشاره کرد و افزود: ما مسئولین باید ارزشهای انقلاب اسلامی را معرفی کنیم  تا نسل سومی هم بدانند برای این انقلاب خون های زیادی ریخته شده و چه کسانی زحمت کشیده اند.

فرماندار لامرد در این باره اضافه کرد: تاکید من این است که برنامه های جشن های مرتبط با انقلاب و دهه فجر به صورت مردمی برگزار گردد و مردم خود در این موارد بیشترین سهم را داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به تقارن جشن های پیروزی انقلاب در سال جاری و شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به روایتی، این موضوع را فرصت مغتنمی شمرد تا بتوان جشن های انقلاب را رنگ و بوی فاطمی داد و  برنامه های مرتبط با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) با شور و حال  خود برگزار گردد.

فرماندار لامرد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرداری ها، اتاق اصناف، پایگاه های مقاومت و بسیاری از نهادهای مردمی میتوانند در کنار دستگاههای دولتی محور اصلی اجرای برنامه ها باشند.

اسداللهی در ادامه با اشاره به بحث کلنگ زنی ها و افتتاح پروژه های مختلف در این ایام تاکید نمود تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهم داد پروژه‌ای که اعتبار آن مشخص نشده است، کلنگ زنی شود و یا پروژه‌ای که به مرحله بهره‌ برداری نرسیده است، افتتاح گردد.

وی خاطر نشان کرد: هر دوی این مسائل می توانند اعتماد مردم را به نظام کم رنگ نموده و اثرات سوء آن همواره در جامعه باقی می ماند.

برگزاری دیدارهای مردمی و حضور پررنگ مسئولین در میان اقشار مختلف جهت حل مشکلات و شنیدن مسائل مردم از دیگر مواردی بود که نماینده عالی دولت در شهرستان به آن اشاره کرد

فرماندار لامرد در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به لزوم تشکیل جلسات بیشتر برای این موضوع دقت لازم در برگزاری جشن های مرتبط با پیروزی انقلاب را در کنار ارزشهای والای اهل بیت عصمت و طهارت و بخصوص مقام والای  حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بسیار مهم و با اولویت دانست.

منبع: لامرود
برچسب ها: لامرد ، فرماندار ، فارس
نظرات بینندگان