کد خبر: ۱۱۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۴ - ۲۱ دی ۱۳۹۶

ساخت دوباب کلاس درس با مشارکت اهالی روستای غدیرگه در نی ریز

دوباب کلاس درس درمدرسه رمضان روستای غدیرگه شهرستان نی ریز که با خودیاری مردم این روستا احداث شده بود ، افتتاح وبه بهره برداری رسید.

به گزارش شیرازه،   با حضور هاشم نیا بخشدار مرکزی، احمد قره چاهی مدیرآموزش وپرورش واهالی روستای غدیرگه دوباب کلاس درس به مساحت 90 متر مربع درمدرسه رمضان روستای غدیرگه شهرستان نی ریز که با خودیاری مردم این روستا احداث شده بود، افتتاح وبه بهره برداری رسید.

شایان ذکر است: اهالی روستای غدیرگه از 100 هزار تومان تا 2 میلیون تومان در توسعه مدرسه رمضان مشارکت داشته اند  و برای ساخت این دو کلاس که با مشارکت حداکثری اهالی روستا و نظارت و مشارکت حداقلی آموزش وپرورش انجام شده است.

جهت ساخت این دو کلاس مبلغی حدود 40 میلیون تومان هزینه شده است  و هم اکنون این مدرسه با مساحتی نزدیک به 200 متر مربع ، دارای 5 کلاس درس وتعداد 36 دانش آموزاست که کلاس های قدیمی آن نیز رنگ آمیزی شده است.

احمد قره چاهی مدیرآموزش وپرورش نی ریز درآیین بهره برداری وافتتاح این دوباب کلاس گفت: مردم باید آموزش وپرورش را درساخت و احداث وتامین فضای آموزشی که بسیار مورد نیاز است ،کمک کنند و در امور خیر مشارکت فعال داشته و از یکدیگر سبقت بگیرند.

وی افزود: چندین سال قبل ما براساس دستور وزارت واداره کل ملزم به تجمیع وتعطیل مدارس کم جمعیت واستقرار آنها دریک مدرسه بودیم تا ادامه کار یک مدرسه توجیه اقتصادی وآموزشی داشته باشد و مدرسه رمضان غدیرگه نیز از این طرح مستثنی نبود.

قره جاهی ادامه داد: ولی با پیگیری ها و خودیاری مردم، دهیار واعضاء شورا امروز شاهد رونق دوباره این مدرسه وتحصیل دانش آموزان در آن هستیم.

درپایان این مراسم مدیر مدرسه و 9 نفر از اهالی که بیشترین مشارکت وهمکاری را در ساخت واحداث این دوباب کلاس درس داشتند از مدیر آموزش وپرورش لوح تقدیر دریافت کردند .

گفتنی است: مقرر گردید برای تجهیزمدرسه به وسایل کمک آموزشی  و دیوار کشی و تامین امتیاز تلفن وبرق بخشدارمرکزی، آموزش وپرورش ، اهالی و همکاران فرهنگی مشارکت نمایند تا مدیر وکارکنان مدرسه برای بهبود کیفیت آموزشی وتامین امنیت ورفاه بیشتر دانش آموزان با مشکلی مواجه نباشند.

منبع: نبض نی ریز

برچسب ها: نی ریز ، فارس ، کلاس
نظرات بینندگان